חייגו לייעוץ:
077-803-5216

עורך דין חובות

עורך דין חובות – מהן הדרכים היעילות ביותר לסגור חובות בהוצאה לפועל בשנת 2024?

יש לכם חובות בהוצאה לפועל? אפשר לשער שהמציאות לא קלה. הוצאה לפועל הוא גוף שהוקם כדי לעזור לאנשים (לזוכים) לגבות חובות שלטענתם מגיעים להם ולא הושבו להם במועד. כשהטיפול בחובות עובר להוצאה לפועל, דואגים לפנות לחייבים, ובמידה ואלה לא משיבים את החוב מפעילים עליהם סנקציות, הגבלות ועיקולים שונים. זה לא נעים, בטח כאשר טובעים בחובות בלי יכולת כלכלית להחזיר. אז מה עושים?

אם יש לכם חובות שקשה לכם להשיב, ייתכן שבשלב מסוים תחפשו אחר עורך דין חובות בהוצאה לפועל על מנת שזה יוכל לייעץ לכם מה עליכם לעשות וכיצד ניתן לפעול. הפניה יכולה להתקיים כבר בשלב שהחובות חונקים ואתם רואים שלא תצליחו להשיבם במועדם, וזה עדיף. זה יכול להתקיים גם בהמשך – כאשר אתם מקבלים מכתבי התראה עם דרישה להחזרת החובות, או כשנפתחים נגדכם תיקים בהוצאה לפועל בגלל החובות. בכל שלב יש דרכים לייעץ ולסייע.

כמשרד עורכי דין שמתמחה בטיפול בחובות כספיים, אנו חותרים לעזור לחייבים לפתור את התסבוכת שהם נקלעו אליה, ולצאת מגלגל החובות ופתיחת תיקים בהוצאה לפועל, עם מינימום נזקים וסיכונים, ואנו עושים זאת באמצעות אבחון מסודר שמאפשר לנו להתאים את דרך הטיפול המתאימה ביותר לנסיבות המקרה, לפי היקף החובות ומתי הם נוצרו, זהות הנושים, נכסים של החייב שהם בסכנת מימוש ועוד.

נשמח לספק במאמר זה מידע שיבהיר לכם קצת את התמונה, ובתקווה שיעודד אתכם בכך שאפשר לפתור גם בעיות סבוכות של חובות והליכי הוצאה לפועל. זה מה שתמצאו במאמר:

  • המידע שחשוב לדעת ברגע שנפתח נגדכם תיק בהוצאה לפועל. ואפילו עוד לפני.
  • הדרכים בהן החוק עומד לצד חייבים, ומספק הגנות לסגירת תיקי החובות בהוצאה לפועל.
  • המלצות עבור חייבים כיצד נכון לפעול, ובפרט איך לא לעשות טעויות בהתנהלות מול הוצאה לפועל, ובטח לא טעות אחת קטנה בהתחלה, שיכולה לעלות ביוקר (חשוב ביותר!).
  • אזהרה מפני האפשרויות לאמץ פתרון שנשמע לכם מצוין, אבל עלול להיות הרסני עבורכם בעתיד (מיד נסביר).
  • התייחסות למצב הכלכלי של בעל חוב, וכיצד ניתן גם במצב הזה להיעזר בעורך דין חובות המתמחה בתחום ההוצאה לפועל.

 

מטרת המאמר להראות שיש דרכים לצאת בשלום גם כשנפתחו נגדכם תיקים בהוצאה לפועל, או עומדים להיפתח נגדכם תיקים בהוצאה לפועל, ואתם מרגישים שאיבדתם את השליטה על ההתנהלות הכלכלית שלכם. עורך דין חובות בהוצאה לפועל יוכל ללוות אתכם, אם בייעוץ ואם בייצוג, עד לפתרון המיוחל.

עורך דין חובות
עורך דין חובות

הוצאה לפועל – הגוף שמסייע בגביית חובות

הוצאה לפועל היא זרוע של רשות האכיפה והגבייה שמטרתה לסייע לגבות חובות ממי שלא עמדו בדרישות, בהחזר החובות או בתשלומים שעומדו כנגדם.

מדובר לרוב בחובות מול גורם אחד או כמה גורמים, חובות מול אנשים פרטיים, עסקים או רשויות, שלפעמים עומדים על סכומים מאוד גבוהים: תשלומים שנקבעו בפסק דין, מסמכי חוב, צ'קים, משכנתא, שטרות חוב, כתב ערבות, חשבוניות, תשלומים שעוכבו וכד'.

כאשר יש חוב כלפי גוף או אדם והם לא מצליחים לגבות את החוב באופן עצמאי, הם יכולים לפנות ללשכה להוצאה לפועל על מנת שזו תוכל לסייע לקדם את הטיפול בנושא. הלשכה שולחת לבעל החוב מכתב התראה, ובמידה ואין מענה נפתח תיק הוצאה לפועל לגביית בגין החובות שלא שולמו. כחלק מהגבייה נעשית הטלת סנקציות שונות על החייב, על מנת שאי הנעימות בהתמודדות איתן והרצון להימנע מהמצב, יצליחו לזרז את החזרת החובות. בין הסנקציות שמטילה ההוצאה לפועל בגין חובות שלא שולמו: עיקול של חשבון הבנק, עיקול המשכורת, עיקול נכסים מסוגים שונים, צו עיכוב יציאה מהארץ, צו מאסר (מופעל במקרים קיצוניים בחוב מזונות) ועוד.

הסנקציות והמגבלות שמטילים בהוצאה לפועל על בעלי חובות משבשים ברגע אחד את החיים, בטח כאשר הסנקציות שולחות ידן לצינורות הכסף של החייבים – חשבון בנק, משכורת וכד'.

גם בתוך המצב הלא פשוט, יש מסרים שיכולים להרגיע. חשוב להבין שההוצאה לפועל הוא לא גוף שהוקם כנגד חייבים, בעלי החוב, אלא כזה שהוקם לסייע לכאלה שלא החזירו להם חובות (ידועים גם בשם "זוכים" / "נושים"). ויש להבנה הזאת משמעות. לכן, לצד הקושי הגדול, עדיין החוק מוצא את הערוצים להתחשב גם בחייבים, ויש דרכים שונות לסגור חובות וְתיקים בהוצאה לפועל.

 

בעלי חוב עם תיקים בהוצאה לפועל? החוק בא לעזור לכם לסגור את התיקים והחובות

מצב שבו אדם נושא בחובות ועומדים נגדו תיקים מטעם הוצאה לפועל הוא קשה ומאוד מורכב. זה לא קל לקום ליום שבו נאלצים להתמודד עם חשבון בנק שהוגבל או משכורת מעוקלת, שיש מכתבים ודרישות תשלום שנערמים על השולחן, כשהשליטה שלכם בנושא הכלכלי מוגבלת, ומצבכם הכלכלי מחמיר.

זה הזמן להבין שנכון יהיה לטפל בבעיה, ולא להתעלם ממנה. כמו שאמרנו, הוצאה לפועל הוא גוף שנועד לעזור לנושים, ולצידו קיימים חוקים שבאים לשמור על זכויותיו של החייב. יותר מזה – בשנים האחרונות קודמו בחקיקה חוקים ששומרים על זכויות החייבים שיש להם תיקים בהוצאה לפועל.

אם יש לכם חובות בהוצאה לפועל עומדים לרשותכם מגוון פתרונות משפטיים שמטרתם ויכולתָם להקל עליכם ולעזור לכם לסגור את התיקים, גם כשהמציאות נראית רחוקה מזה.

עורך דין חובות מנוסה שרוצה לעזור לכם ימצא את הדרך לפתור את המצב בו אתם נמצאים, גם כזה שנראה לכם חסר פתרון. במשך שנים אנחנו עוזרים לאנשים שהיו בתוך ה"בוץ" הזה של חובות ותיקים בהוצאה לפועל, ונחלצו משם.

יש כמה עקרונות שמנחים אותנו בסיוע לבעלי חוב שנפתחו נגדם תיקים בהוצאה לפועל. הפתרון המתאים לכל אדם חייב מבחינתנו להיות כזה:

  • שגורם למינימום נזקים וסיכונים לחייב ולקרוביו, בהווה ובעתיד.
  • שהוא אפשרי ונוח למימוש על ידי בעל החוב, כלומר לא פתרון שהוא "בשמיים" עבורו.

 

כדי לעמוד בעקרונות שהצבנו לעצמנו אנחנו עורכים בדק יסודי להבין את תמונת המצב של החייב שיש לו תיקים בהוצאה לפועל:

  • התחשבות בכלל הפרמטרים הרלוונטיים שלו – סטטוס אישי, עבודה ועוד פרמטרים הנוגעים לחיים (שאלות נוספות בנושא מובאות בהרחבה בכותרת הבאה).
  • הבנה הקשורה לחובות עצמם (ולמערכת היחסים) – האם יש כאן דרישת חוב שאולי מעורבים בה עניינים אישיים כמו הסלמה של מערכת יחסים (למשל בגירושין), או חובות מול גורמים שגובים את החוב, ששם לרוב אין עניין אישי (למשל חובות לבנקים).

 

שקלול המידע יעזור להבין מהו הפתרון הטוב ביותר עבור אותו אדם לצורך טיפול בחובות הכספיים שלו, וסגירת התיקים שנפתחו נגדו בהוצאה לפועל.

 

כך נראה שקלול הנתונים החשובים לפני שבוחרים את הפתרון האישי לכל אחד לסגירת תיק חובות בהוצאה לפועל

כאשר מכירים את החוק יודעים מהם האמצעים להגן על בעלי תיקי גבייה בהוצאה לפועל (פירוט על ההגנות מובא בכותרת הבאה). בתוך כך, צריך להתאים את הפתרון לפי ה"תיק", תרתי משמע, לפי המקרה הספציפי של אותו אדם, מתוך מטרה להתאים לו פתרון שלא מסכן אותו ובנוסף מתאים ליכולותיו (או אי יכולותיו) לשלם.

בחירה בפתרון שלא מתאים לחייב עלולה להכניס אותו לתסבוכת גדולה. חשוב להימנע מכך ולא להתחיל שום תהליך של פתרון לפני שבדקתם את הנושא לעומק.

דוגמאות בהן בוחרים שפתרונות והגנות שיכולים לפגוע בבעל החוב:

  • אם החייב הוא בעל זכויות בירושה או נכס מקרקעין יש לשים לב שבוחרים שפתרונות שלא מסכנים את נכסיו.
  • אם לחייב יש עסק פעיל, יש לשים לב שלא בוחרים שפתרון שבו העסק עלול להיכנס להגבלות או לעיקולים ולהינזק מכך.
  • יש להיזהר מפתרונות משפטיים שכוללים תחקורים לעומק של מידע אישי, אם הדבר עלול להעלות ממצאים "נסתרים" שיכולים לסבך את החייב.

 

אלו חלק מן השאלות שיש לשאול לגבי בעל החוב שמעוניין בסגירת התיקים בהוצאה לפועל, כדי לבחור בהגנה המתאימה עבורו:

  • מהי אפשרות ההחזר של בעל החוב?
  • האם יש לו נכסים?
  • האם יש לו בני משפחה, ילדים?
  • האם הוא בעל עסק עובד ופעיל?
  • האם הוא מקבל הפרשות לקרן הפנסיה?
  • האם יש לו זכאות לירושה בעתיד?
  • האם יש לו קרן השתלמות מעוקלת או פיצויים מעוקלים?
  • מה מצב המסמכים שלו?
  • ועוד.

רשימת השאלות שחשוב לדעת ולהכיר עוד נמשכת. רק לאחר שעוברים עליה אפשר לבחון את ההגנות ולבחור את הטובה ביותר לבעל החוב ולסביבתו – קרוביו ומעסיקו.

 

רשימת ההגנות שעומדות לרשות בעלי חובות לסגירת התיק בהוצאה לפועל

להלן האפשרויות להגנה על חייבים שהופעלו מולם הליכי גבייה במסגרת פתיחת תיק בהוצאה לפועל. עורך דין לענייני חובות שמייצג חייבים בהוצאה לפועל, ידע להסביר ולהדריך אתכם מה עליכם לעשות ומתי, לפי דרך הפעולה שנבחרה, ואלו המרכזיות שבהן:

ההגנה לבעל החובות ההסבר על ההגנה

השגות ביחס לחוב

כתב התנגדות לביצוע שטר או סכום קצוב בעל תיקי חובות בהוצאה לפועל רשאי להגיש התנגדות במקרה שיש לו טענות ביחס לחוב, לרוב במקרי תיקי שטרות או סכום קצוב. לאחר ההגשה חל עיכוב בהליכים והנושא מועבר לבירור בבית משפט השלום. אפשרי להגיש את כתב ההתנגדות לתביעה / לחוב, עד 30 יום מזמן קבלת האזהרה.

מזעור נזקים

בקשה לעיכוב / ביטול הליכים בקשה לבטל או לעכב סנקציות של מגבלות ועיקולים שהוטלו על החייב. יש לצרף נימוקים להגשת הבקשה לעיכוב או ביטול ההליכים.
ביטול עיקול חשבון בנק עיקול חשבון בנק היא סגירה רצינית של "ברז" הכספים של בעל החוב, כאשר אין לו גישה לחשבון והכספים הנכנסים אליו מועברים לנושים.

דעו שיש פתרון!. בעינינו מדובר באחת הסנקציות הקשות, ואנו חותרים לביטול מהיר של עיקול חשבון הבנק של חייבים שפונים אלינו, ומצליחים גם במקרים הקשים והמורכבים יותר.

ביטול עיקול משכורת עיקול משכורת גם מובילה סגירת "ברז" ההכנסה הקבועה של החייב ומשפחתו. ניתן להגיש בקשה מהירה לביטול עיקול משכורת ולהיענות בחיוב.

חוב שנפרע

החייב טוען טענת "פרעתי" במקרים שבהם מדובר בחובות העומדים בהוצאה לפועל שנפרעו באופן מלא או חלקי, ניתן להגיש טענת "פרעתי", בצירוף מסמכים המאשרים את הטענה. מומלץ במקביל לבקש מהנושים לבטל את ההליכים שהגישו בהוצאה לפועל.

יכולת מוגבלת להשבת החוב

חקירת יכולת + בקשה לצו תשלומים חקירת יכולת היא הליך שבעל חוב יכול לפנות ולבקש מרשם ההוצאה לפועל, כאשר הוא חש וטוען כי אין ביכולתו הכלכלית להחזיר את חובותיו.

הבדיקה, חקירת היכולת, מתבצעת בלשכת ההוצאה לפועל או באמצעות בדיקת מסמכים הנוגעים לנושא. אם בחקירה נקבע כי אין ביכולתו של החייב לשלם את החובות, נקבע צו תשלומים חודשי להחזרת החובות, על פי יכולותיו של החייב.

*לפני שבוחרים בפתרון הזה חובה להכיר את הנושא לעומק, ולהבין אם כדאי להשתמש בהגנה זו. לא מומלץ במקרים בהם מסמכי הכספים שלכם אינם מסודרים ומאורגנים. מידע נוסף כאן: במאמר המפרט על חקירת יכולת של בעלי חובות.

בקשה לחקירת יכולת ניתן להגיש עד 21 יום מקבלת מכתב אזהרה מהוצאה לפועל.

הליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי או הליך הפטר בהוצאה לפועל בהליך חדלות פירעון נבנית תוכנית שיקום כלכלי לחייב, והוא משלם את חובותיו באופן חלקי על פי צו תשלומים חודשי שמותאם ליכולותיו הכלכליות. לאחר מכן יוצא צו הפטר, יתרת החובות "נמחקת" והחייב יכול לקבל שיקום כלכלי אמיתי. כיום ניתן לקבל את צו השיקום בתום שנה בלבד.

רצוי להשתמש בהגנה הזאת כאשר מבינים שיכולת החזר החובות היא נמוכה, והיקף החובות גדול, רק אז יש לשקול האם להשתמש בה משום שיש השלכות להגנה כזאת.

מומלץ להתייעץ עם עורך דין מחיקת חובות שמתמחה בענייני הוצאה לפועל וחדלות פירעון ("""מחיקת חובות"""). מידע נוסף על התהליך מפורט כאן במאמר על הליך חדלות פירעון.

אמנם מדובר בבחירה שיש הסתייגויות הנוגעות אליה, כי היא מלווה במגבלות כלפי בעל החוב, אבל לפעמים זוהי הבחירה שיכולה לחלץ אותו מהתסבוכת הכלכלית, ועוזרת לו למחוק את החובות, לנקות שולחן, ולחזור לחיים רגועים יותר בלי הדאגות הנוגעות לחובות.

הליך הוצאה לפועל הכולל מספר תיקים

איחוד תיקים בהוצאה לפועל (החוק החדש) כשיש כלפי חייב מספר תיקים בהוצאה לפועל, בהיקף חובות שאפשר "להשתלט" עליו, הוא יכול לבקש לאחד אותם על מנת לייעל את הטיפול, ולסייע לעצמו הן בפריסת התשלומים והן בהקטנת הריבית על החובות. בהתאם לחוק החדש מתחילת 2023 מתאפשרת פריסת תשלומים נוחה וארוכה יותר להחזרת החוב.

 

שלב "התגובה" להוצאה לפועל – הימנעו מהטעות (!) הבאה שתיפגע לכם בתהליך

אם עומדים נגדכם חובות וְתיקים בהוצאה לפועל מומלץ לפנות לייעוץ משפטי. רצוי שזה יקרה בשלבים מוקדמים ככל האפשר, כאשר קיבלתם מכתב התראה, או אפילו כשהחוב שלכם "בדרך" לתביעה בהוצאה לפועל.

פניה מוקדם ככל האפשר ליעוץ אצל עורך דין חובות בהוצאה לפועל יכולה למנוע טעויות, אי נעימויות וסבל מיותרים בהמשך הדרך.

הפנייה הראשונה שלכם להוצאה לפועל לטיפול בהליכי גבייה נגדכם היא קריטית, כי היא זו שתלווה אתכם לאורך התהליך של סגירת תיק החוב שלכם. לא יהיה באפשרותכם לשנות את המידע הראשוני שנמסר בזמן הגשת הבקשה בפעם הראשונה.

לכן שימו לב שכל המידע והפרטים שאתם מוסרים עם הגשת הבקשה נכונים, כולל המסמכים שתגישו ותוכנם. במידה ויצוצו גרסאות סותרות, אמינותכם המשפטית עלולה להיפגע, וזה גם יפגע בטיפול בבקשה שלכם למחיקת החובות.

דאגו להתייעץ עם עורך דין חובות שבקיא בהוצאה לפועל, למנוע טעויות כבר בשלב ההתחלה.

 

איתור עורך דין חובות שמתחשב בנסיבות הכלכליות של הלקוח

סגירת תיקים בגין חובות בהוצאה לפועל דורשת טיפול מקצועי, שעורכי דין חובות המתמחים בהוצאה לפועל יכולים לספק. רבים מבעלי החובות נמצאים בדילמה, משום שהם מעדיפים שגורם מקצועי יטפל בהליכים שלהם מול הוצאה לפועל, ושחובותיהם יסגרו על הצד הטוב ביותר, אולם יכולתם הכלכלית מוגבלת והם חוששים כי לא יוכלו לשלם בעד השירות.

ראשית, כמשרד עורכי דין חובות, אנו מציעים פגישת ייעוץ ללא התחייבות בנושא סגירת החובות והתיקים שלכם בהוצאה לפועל. במהלכה אנו משתדלים להעניק כמה שיותר מידע יישומי ובעל ערך.

רבים מהלקוחות שלנו נזקקים לטיפול בסגירת תיקים בהוצאה לפועל בגין חובות. אנו מתחשבים במצבם בכלכלי ומגיעים איתם להסדר מתחשב שמקובל על שני הצדדים, וכל זה בדרך למטרה לסייע להם להחזיר את השליטה הכלכלית לחייהם.

מה אנו מציעים:

  • מקצועיות וניסיון – אנו מתמחים בייצוג חייבים שנמצאים בהליכי גבייה מול הוצאה לפועל. הידע והניסיון שלנו יסייעו להעניק לכם את הטיפול ביותר, ולשפר את מעמדכם בשלבים השונים: שיח מול הזוכים/ נושים, ייצוג בהוצאה לפועל, משא ומתן בהליכי חדלות פירעון, ועוד.
  • אכפתיות – לעזור לכם זו השליחות שלנו. אנו רוצים שתצאו מהסחרור הכלכלי ותחזרו לשליטה בכספכם ובנכסים שלכם. הרגישו בנוח לשתף אותנו בכל המידע ואנו נציע את הפתרון הטוב ביותר עבורכם.

 

אם יש לכם חובות והליכי גבייה בהוצאה לפועל נשמח לעזור לכם להיחלץ מהמצב, ולהיפטר מכובד החובות שרובץ עליכם. אם יש לכם שאלות בנושא תפנו אלינו – אנחנו נסייע לכם!

במסגרת הליך עיקול חשבון בנק בהוצאה לפועל, ניתן צו הדורש מהבנק לציין תוך 10 ימים מהו הסכום שקיים בחשבונו של החייב, כולל בעו"ש ובתוכניות השונות, וסכום זה "נלכד" לטובת פירעון החוב. תוקפו של צו העיקול הוא ל-3 חודשים. כל סכום שיוכנס לחשבון בתקופה זו מוקדש לחוב, והנושה יכול לממשו לטובתו לאחר הגשת צו מימוש עיקול חשבון בנק.  בתקופת העיקול גישת החייב לחשבון שלו מוגבלת, ללא יכולת למשוך ולהעביר כספים. יש אפשרות לבטל עיקול חשבון בנק, ומומלץ להגיש בקשה כזאת במהירות האפשרית.  

בבקשת ביטול צו עיכוב יציאה מהארץ שהוגש לבעל חוב נדרש החייב לציין את הפרטים הבאים: מטרת הנסיעה, יעד הנסיעה, משך זמן השהייה המתוכנן ביעד, ומיהו הגורם המממן את הנסיעה וההוצאות של החייב במדינת היעד. בנוסף, יש להגיש ערבות שתיקבע, להבטחת חזרתו לארץ של החייב.

תוכן עניינים

לא רוצים לשכוח את המידע? שלחו לעצמכם את המאמר >>>
שתף בוואטסאפ
עורך דין אורי גילת
עורך דין אורי גילת

עו"ד אורי גילת מתווה באופן אישי את דרכי הטיפול בכל התיקים במשרד, וזאת ביחד עם צוות עתיר ניסיון וידע, תוך שימת דגש על יצירתיות, בניית אסטרטגיה משפטית נכונה, מחקר משפטי מעמיק ומאבק חסר פשרות עד למיצוי זכויותיו של כל לקוח.

מאמרים נוספים
פתיחת חשבון בבנק הדואר ללקוח מוגבל
מהן הזכויות שקבע החוק ומהן ההגבלות, מהי הוראה 422 של המפקח על הבנקים, כל המידע הדרוש במדריך שלפניכם >>>
עיקול חשבון בנק ללא התראה
עיקול חשבון בנק ללא התראה – איך דואגים לטיפול מהיר ויעיל בבעיה?
איך בודקים עיקול על חשבון בנק?
איך בודקים עיקול על חשבון בנק? כל מה שחשוב לדעת אם חשבון הבנק שלך מעוקל על ידי ההוצאה לפועל
תוך כמה זמן מתבטל עיקול על חשבון בנק?
תוך כמה זמן מתבטל עיקול על חשבון בנק? המטרה: ביטול עיקול חשבון בנק במהירות האפשרית בקלות ובמינימום נזקים
רשימת תיקים לחייב – עו"ד אורי גילת מסביר מהן האפשרויות של חייבים
אז מה באמת אתם יכולים לעשות? מהי האפשרות המומלצת ביותר? ומהי רשימת תיקים לחייב בכלל? כל הפרטים, עם הסבריו המלומדים של עורך דין אורי גילת, במאמר שלפניכם.
בדיקת עיכוב יציאה מהארץ – איך מתבצעת ומה עושים שהוטל צו עיכוב יציאה?
במאמר זה נפרט מהן הדרכים באמצעותן תוכלו לבצע בדיקת עיכוב יציאה מהארץ לפי תעודת זהות או במענה הטלפוני, ונסביר מהם התנאים שמאפשרים ביטול עיכוב יציאה מהארץ באופן מידי, ואילו עוד אפשרויות עומדות לרשותכם?
ביטול עיקול משכורת
עיקול משכורת הוא אחד מאמצעי הגבייה האפקטיביים ביותר שעומדים לרשות הנושים במערכת ההוצאה לפועל, והם משתמשים בהם לרוב בצורה דורסנית לשם גביית חובות כאשר אין לחייב נכסים או רכוש לעקל. במאמר זה נרחיב על הנסיבות שבהן מוטל עיקול על משכורתו של חייב, תוך התייחסות להגנות הקיימות בחוק הגנת השכר שחובה עליכם לדעת!, ונסביר כיצד ניתן לבצע ביטול עיקול משכורת בהוצאה לפועל, ומדוע מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין המתמחה בתחום.
הפטר בהוצאה לפועל לפי החוק החדש
מה זה אומר "הפטר בהוצאה לפועל לפי החוק החדש"? מה כולל ההליך וממה צריך להימנע? למה צריך עורך דין במקרה כזה? ואיך בוחרים את עורך הדין המתאים ביותר עבורנו?
ערעור על החלטת רשם ההוצאה לפועל
מה קורה כאשר אנחנו מתנגדים להחלטה של רשם ההוצאה לפועל? כיצד מתנהל הליך ערעור על החלטת רשם ההוצאה לפועל? מה כדאי לדעת? ומה הסיבה המרכזית לפנות לעורך דין הוצאה לפועל במקרים אלו?
עורך דין עיקולים – המטרה לסגור את תיקי החובות במינימום סיכונים ונזקים
עורך דיו עיקולים: איך עורך דין שהמייצג חייבים מבטל עיקול חשבון בנק ועיקול משכורת בהוצאה לפעול? מהן הדרכים המומלצות לבטל עיקולים? מומלץ לקריאה
עורך דין הוצאה לפועל חינם – פתחו נגדך תיקים בהוצל"פ? יש דרכים להתמודד ולחזור לשליטה כלכלית
מה זה עורך דין הוצאה לפועל חינם? סיוע משפטי עבור מי שפתחו נגדו תיקים הוצאה לפועל, ואילו דרכים יש כדי להתמודד עם החובות ולחזור לשליטה כלכלית?
צו הבאה בהוצאה לפועל
מה זה אומר צו הבאה במובן של ההוצאה לפועל? מתי משתמשים בו? מי מוסמך להוציא אותו? מה קורה לאחר מכן? איך אפשר לבטל צו הבאה? ולמה מומלץ להתייעץ עם עורך דין כשמדובר בהליך כזה?

מתמודדים עם חובות?

השלימו פערי ידע | דעו שיש מגוון פתרונות יצירתיים | פנו לייעוץ משפטי  
היערכות נכונה תסייע לכם למזער נזקים, להימנע מטעויות או לפחות לצמצם אותן.

הכנו לכם שלושה מדריכים מרוכזים ופרקטיים לניהול חובות שמותאמים למצבים השונים לצד כללי זהירות חשובים, טיפים לחייבים, ושיטות נפוצות להגנה על הנכסים.

הירשמו והמדריך הראשון ישלח אליכם ישירות לנייד (זמן קריאה: 3 דקות)
תרצו לשוחח עימנו? סמנו בתחתית העמוד או התקשרו. בהצלחה!

מעבר לצ׳אט
💬 צריכים עזרה?
שלום 👋
דברו איתי בוואטסאפ