חייגו לייעוץ:
077-803-5216

ביטול עיקול חשבון בנק

הודעה על עיקול חשבון בנק ללא התראה יכולה לבוא בהפתעה או להגיע על רקע חובות ידועים. אין ספק שמדובר במצב בעייתי מאוד ולא נעים לכן חשוב לפתור אותו במהירות האפשרית כי הוא פוגע ומשליך באופן ישיר על חיי המשפחה כולה. במאמר זה נרחיב לגבי הסיבות להטלת עיקולים, מתי ניתן לעקל חשבון בנק ומתי לא?, איך החוק "מבטל" אוטומטית עיקול חשבון בנק "ומציל" סכום יחסי גם במצב של חשבון מעוקל? וכן נסביר מהי הדרך המומלצת לבדוק עיקולים, וכיצד לבצע ביטול עיקול חשבון בנק הוצאה לפועל באופן מידי, והחשיבות של ליווי משפטי במצבים אלה כדי להשיג את התוצאה הרצויה, בדרך המהירה והיעילה ביותר. כל זאת במאמר שלפניכם.

 

עיקול חשבון בנק עקב חוב לרשות ממשלתית

לעיתים עיקול מוטל על חשבון בנק עקב חוב שלא שולם לרשות ממשלתית כמו רשויות המס, ביטוח לאומי או רשות המקומית. אנו מתכוונים למקרים שבהם נוצר חוב בגין אי תשלום ארנונה, חוב לחברת מים, חוב למס הכנסה, חוב למע"מ (מס ערך מוסף), חוב לביטוח לאומי וכן הלאה. ככל ומדובר בחוב קטן ולא משמעותי עבור החייב אנו נמליץ להסדירו ישירות מולם, באמצעות תשלום מידי או בפריסה.

לפני הסדרת התשלום לרשות הרלוונטית אנו נמליץ לברר תחילה את הלגיטימיות של דרישת התשלום שבגינה החשבון עוקל, ולאחר הבירור מול הרשות הרלוונטית ועם ביצוע התשלום או ביטול החוב (במקרה שמדובר בטעות) – החשבון ישוחרר במהירות. אולם, באם מדובר בחובות מצטברים בהיקף גבוה (ונכון לרגע זה אין באפשרותכם להציע פתרון כספי לנושה), חשוב שתדעו איך גם בנסיבות אלו אפשר להביא להסרת עיקול חשבון בנק, ומיד נפרט על כך בהרחבה.

 

עיקול חשבון בנק הוצאה לפועל

המצב מורכב בהרבה כאשר העיקול על חשבון הבנק התבצע על ידי ההוצאה לפועל כחלק מהליכי גבייה של חובות שלא שולמו על ידי בעל החשבון. מדובר בסנקציה קשה שפוגעת באופן ישיר ומידי בהתנהלות הכלכלית השוטפת של המשפחה כולה, וגורמת לסחרור ושיבוש של כל התנהלות הבית.

ביטול עיקול חשבון בנק
ביטול עיקול חשבון בנק

 

מה תוקפו של צו העיקול ואיך מבוצע הליך עיקול חשבון בנק הוצאה לפועל?

כאשר הנושה לא מצליח לגבות את החוב, הוא יכול להגיש בקשה להוצאה לפועל לשם הפעלת הליכי גבייה כנגד החייב וזו תורה לבנק שבו מתנהל חשבונו של הלקוח – לעקל את החשבון (ובכך להביא לכדי חשבון מעוקל). חשבון הבנק שלי מעוקל, מה זה אומר? כאשר הבקשה לעיקול חשבון הבנק מוגשת על ידי הזוכה, מערכת ההוצאה פועל שולחת הודעה לבנק בו החייב מנהל את חשבונו, ובהתאם לכך הבנק נדרש להודיע להוצאה לפועל בתוך 10 ימים, מהו סכום הכסף המצוי בחשבון "שנתפס" לשם פירעון החוב.

תוקף עיקול חשבון בנק הוא 3 חודשים (90 ימים) במהלכם כל הכספים אשר ייכנסו לחשבון יועברו לטובת תשלום החוב. אין חולק שמדובר בסיטואציה מורכבת עבור החייב ובני משפחתו, שעלולה להוביל לקריסה כלכלית אף קשה יותר. חשוב לדעת שלא רק הכספים שבחשבון העובר ושב מעוקלים, אלא גם כספים המצויים בחשבון חיסכון או ניירות ערך שהלקוח סוחר בהם דרך הבנק עשויים להיות מעוקלים. כאשר העיקול בבנק בתוקף, הלקוח אינו יכול להעביר כספים מחשבונותיו כמו גם למשוך מזומן או לבצע תשלומים מתוך חשבונותיו.

ולכן, אם הובא לידיעתכם שהוגשה בקשה מטעם הזוכה או שניתנה ממש עכשיו החלטת רשם ההוצאה לפועל המורה על עיקול החשבון, עליכם לפעול ללא דיחוי מאחר ויש לרשותכם ימים ספורים (עד 10 ימים), לנסות "ולהציל" את הכספים שנמצאים כרגע בבנק עד למועד שבו יימסר לסניף בפועל צו עיקול החשבון.

אולם לרוב זה לא המצב, שכן הסיטואציה הנפוצה יותר היא "שרגע הגילוי" מתרחש רק לאחר שצו עיקול החשבון כבר נמסר לבנק, ובשל כך "נתפסו" כל הכספים שהיו בחשבון. במידה וזו הסיטואציה עמה אתם מתמודדים כעת, דעו שגם עכשיו יש לרשותכם חלון זמן קצר מאוד עד שהזוכה יגיש בקשת "מימוש עיקול חשבון בנק" לצורך העברת הכספים ללשכת ההוצאה לפועל. איך מתבצע מימוש עיקול חשבון בנק? שימו לב שצו עיקול חשבון בנק רק "תופס" את הכסף, וכדי להעבירו ללשכת ההוצאה לפועל – על הזוכה להגיש בקשה נוספת, שהיא כאמור בקשת מימוש עיקול חשבון בנק. לכן מהירות תגובתכם מרגע הגילוי היא קריטית, כפי שנפרט מיד.

 

הוטל צו עיקול על חשבון הבנק שלי! מה עושים?

זו שאלה שמטרידה רבים, שמבקשים גם לדעת, תוך כמה זמן מתבטל עיקול חשבון בנק? אז ככלל, משך הזמן שיחלוף יהיה לרוב בין 24 שעות ועד 72 שעות (3 ימי עסקים) מהרגע בו ניתנה החלטת רשם ועד שיתבטל עיקול חשבון הבנק ותתעדכן המערכת הבנקאית שהיא מערכת מחשוב נפרדת.

לפני שנסביר מהי ההגנה המשפטית בה תוכלו להשתמש באופן מידי (כמפורט בפסקה מטה), נציין שקיימות מספר דרכי פעולה כדי להביא להסרת עיקול חשבון בנק, ומתוכן ארבע (4) עיקריות, והן: האחת, הגעה להסדר חוב מול הנושה בתשלום מידי או באמצעות פריסה של החוב לתשלומים. השנייה, אם נפתח נגדכם תיק בודד בסכום שאפשר "להשתלט" עליו, אך אין לרשותכם כסף נזיל לצורך הסדרי חוב, באפשרותכם להגיש בקשה לצו תשלומים הוצאה לפועל. שתי דרכי טיפול נוספות, וכל אחת מתאימה לנסיבות שונות, הן איחוד תיקים לפי החוק החדש ("הפריסה הארוכה" בהתאם לתיקון 68 לחוק ההוצאה לפועל מיום 9.2.23), או פנייה להליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי. כאשר הבחירה מי מבין האפשרויות עדיפה, תלויה בנסיבות במקרה שלכם, ולא בהכרח דרך טיפול שמתאימה עבור האחד, תהיה נכונה עבור האחר (ותוכלו לקרוא על כך בהרחבה באתר).

וכפי שציינו בתחילת פסקה זו, במידה וחשבון הבנק שלכם עוקל, אנו רוצים להפנות את תשומת ליבכם לאחת מבין ההגנות המשפטיות להן אתם זכאים מכוח סעיף 8 לחוק הגנת השכר – "שכר מוגן מעיקול". המחוקק רצה למנוע מצב שבו יעוקל מלוא השכר החודשי של העובד, ולכן בהתאם למצב החוקי כיום – לא ניתן לעקל את מלוא הכספים בחשבון הבנק – וגם אם הוטל צו עיקול על חשבון הבנק שלכם, תוכלו לטעון להגנה זו, וכך תוכלו "להציל" לפחות חלק יחסי מהמשכורת, ולקבל מעט מרווח נשימה – עד למציאת פתרון. יש פעולות נוספות שיש לבצע בזמן זה, ואנו ממליצים לבצע אותן במקביל ובמהירות, ולפעמים אם פועלים בזמן, אפשר להביא לביטול עיקול חשבון הבנק ושחרור הכספים המעוקלים. לעוד הרחבה בנושא, לחצו כאן – שכר מוגן מעיקול.

חשוב להבין, שלכל אחת מדרכי הפעולה שציינו יש את היתרונות והחסרונות שלה, ולכן נשאלת השאלה, מהי הדרך הנכונה ביותר לפעול בה? אתם וודאי מבינים שאין תשובה אחת נכונה, שכן הדרך הנכונה והמתאימה ביותר עבור האחד, לא מתאימה ואף נאמר שגויה עבור האחר. לכן אנו נמליץ לערוך בדיקה פרטנית ולבחון את המקרה הספציפי בהתאם לנסיבותיו.

התשובה שלנו באיזה מבין המסלולים יש לבחור תשתנה ותושפע במקרים שבהם במסגרת הייעוץ נגלה למשל, שאחד מהוריו של החייב אינו בן החיים וקיימת זכות לירושה עתידית, או למשל משכורתו של החייב גבוהה, או במידה ויש לו קרן השתלמות, או בן משפחה שיכול לסייע לו כלכלית וכן הלאה.

לא נוכל להרחיב במסגרת מאמר זה על מכלול השאלות שעל עורך הדין לברר ולהציף מול החייב לפני גיבוש המלצתו בדבר איזו מבין האפשרויות עדיפה ונכונה במקרה הספציפי, אך אין ספק ששלב זה קריטי על מנת לקבל החלטה נבונה, ויש להקדיש לו מחשבה לפני תחילת ביצוע המהלכים המשפטיים.

 

איך בודקים עיקול על חשבון בנק?

הדרך המומלצת והמהירה ביותר לבצע בדיקת עיקולים בבנק, היא לפנות לבנק שבו מתנהל חשבונכם ולהבין מול הבנקאי אם מדובר בצו עיקול מגורם אחד או ממספר גורמים, תבררו מולו מה הסכום שמופיע בצו עיקול, מה שם המעקל שהוא רואה, מספר תיק הוצאה לפועל וכו', כך תוכלו לסייע לעורך הדין שלכם לפעול במהירות ובצורה יעילה ומדויקת עבורכם, ולא לבזבז זמן מיותר לצורך בירורים.

אכן, לא בטוח שהבנקאי ידע לתת לכם את כל הפרטים, אך כל פרט מידע שתוכלו להשיג בשלב זה של בדיקת עיקול חשבון בנק מול הבנקאי יוכל לסייע כאמור לעורך הדין שלכם.

נסביר, רק לצורך הדוגמה, שדרך הטיפול המשפטי תשתנה במקרה שבו נניח קיימים 5 צווי עיקול פעילים, ובבירור למול הבנקאי עולה שאחד מהם הוא צו עיקול חשבון בנק שהוטל בעקבות חוב לרשות מקומית או דוח חניה (כלומר, עיקול חשבון בנק שהוטל מכוח "פקודת המיסים גבייה", ולא מכוח חוק ההוצאה לפעול). לא נוכל לפרט במסגרת מאמר זה את המשמעויות המשפטיות, אך כן נציין שמידע רלוונטי זה יסייע לעורך הדין שלכם לקבל תמונת מצב ראשונית וישפיע על בחירת דרך הפעולה שתיתן את המענה המשפטי הטוב ביותר למצב שלכם כעת, מבחינת מהירות תגובה, ויסייע גם לצורך תכנון צעדי ההמשך. להרחבה, קראו מאמר איך בודקים עיקול על חשבון בנק.

 

ביטול עיקול חשבון בנק באמצעות משא ומתן מול הנושה

על מנת להתחיל בהליך של ביטול עיקול חשבון בנק כדאי להיוועץ עם עו"ד הוצאה לפועל אשר מתמחה בתחום מכיוון שישנם מספר אפיקים בהם ניתן לפעול בהתאם לגודל החוב ולזהות הנושים. במקרים רבים עורך הדין יכול לנהל משא ומתן מקדים ישירות מול הנושים ולהגיע להסכמות על הסדר תשלומים שהלקוח יכול לעמוד בו ובכך להביא לביטול עיקול חשבון הבנק במהירות.

לגבי הפתרונות הנפוצים שעומדים לרשותכם במצבים אלו, לצד פירוט על "התנאים" עליהם ניתן לנהל משא ומתן מול הנושה / הנושים, תוכלו לקרוא בהרחבה מאמר עורך דין הסדר חובות.

 

ביטול עיקול חשבון בנק מעוקל מול לשכת ההוצאה לפועל

ישנם מצבים בהם העיקול נעשה שלא כדין ועורך הדין יכול להגיש בשם הלקוח בקשת ביטול עיקול חשבון בנק מעוקל, שתהיה מנומקת וערוכה בהתאם לפרמטרים הקבועים לכך בחוק. גם כאשר העיקול נעשה בהתאם לדין ניתן כמובן להגיש בקשה לפריסת חובות והוצאת צו תשלומים חודשי קבוע.

רשם ההוצאה לפועל יקבע החזרים חודשיים קבועים ("צו תשלומים בהוצאה לפועל", כפי שהתייחסנו קודם לכן במאמר) שהלקוח יוכל לעמוד בו, וייתן במקביל החלטה מפורשת המורה לבנק להסיר את עיקול החשבון. נציין שביטול צו העיקול ישאר בתוקף כל עוד הלקוח עומד ומקיים את צו התשלומים שנקבע לו.

 

ביטול עיקול חשבון בנק שהוטל שלא כדין

ניתן להגיש בקשה לביטול עיקול חשבון בנק כאשר החשבון שעוקל הינו חשבון משותף, ובשל כך לא כל הכספים שנתפסו בו שייכים לחייב. חשוב לדעת כי בהתאם לדין לא ניתן לעקל כספים שמוגדרים כשכר עבודה מוגן, בהתאם לסעיף 8 לחוק הגנת השכר כאמור, כמו גם לא ניתן לעקל מענקי השתתפות בשכר דירה וכספי מזונות.

 

ביטול עיקול חשבון בנק כדי למנוע החמרה במצב

במקרים שהטלת העיקול על חשבון הבנק מקשה על החייב לעמוד בהחזרי חובותיו בתיקי ההוצאה לפועל, ניתן גם כן לפנות לרשם ההוצאה לפועל בבקשה מתאימה לביטול עיקול חשבון בנק על גבי טופס 214 ולסמן בבקשה "ביטול הליכים" (קוד 62), בכך להביא לביטול העיקול לאלתר.

כלומר ניתן יהיה להביא לביטול עיקול חשבון הבנק גם במצבים שבהם עיקול החשבון יפגע וישפיע בצורה חמורה וקשה על יתר בני המשפחה התלויים בחייב, מדובר על אותם מצבים שבהם הותרת העיקול על חשבון הבנק יוביל להגדלה של החובות ולסחרור כלכלי קשה יותר עבור החייב ובני משפחתו בכך שיגרום למשל לביטול או החזרה של הוראות קבע, חיובי אשראי עתידיים ושיקים.

 

ביטול עיקול חשבון בנק בחדלות פירעון ושיקום כלכלי

כאשר לחייב חובות גבוהים ואין לו אפשרות לעמוד בתשלומים החודשיים במסגרת הליכי הוצאה לפועל או שניתן להעריך מראש שהחייב לא יוכל לעמוד בתשלומים הצפויים לו, יכול עורך הדין ללוות את הלקוח להליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי ובאמצעותו להסיר באופן מיידי את העיקול שהוטל על חשבון העו"ש, וזאת באמצעות הליך ביטול עיקול חשבון עו"ש ספציפי.

על החייב להעביר לעורך דינו כמה שיותר מהר וללא דיחוי את המסמכים הנדרשים, וכן פרטים מדויקים לצורך השלמת הבקשה, הפרטים הם: מספר חשבון הבנק, מספר הסניף ושם הבנק. על עורך הדין יהיה לפעול במהירות עבור הלקוח על מנת למנוע את מימוש (העברת) הכספים שנתפסו ללשכת ההוצאה לפועל, וכדי להגן על חשבונו מפני הטלת עיקולים נוספים.

בקצרה נציין שהליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי הינו הליך אשר החליף את הליך פשיטת הרגל שהיה חל בעבר. בהליך החדש נערכו שינויים רבים שהעיקרון העומד בבסיסם, הוא שיקום החייב. בהליך זה יידרש החייב לתשלום חלק יחסי מחובותיו ובסיומו יוכל החייב לקבל הפטר (מחיקת חובות).

 

ליווי משפטי מקצועי ויעיל

מאז הוקם משרד עו"ד אורי גילת הוא ייצג בהצלחה רבה לקוחות רבים אשר ננקטו כנגדם הליכי גבייה מטעם ההוצאה לפועל, וגופי גבייה נוספים. המשרד מעניק ליווי, סיוע וייצוג משפטי מלא המותאם למצבו ולצרכיו של כל לקוח.

אם אתם מתמודדים כרגע עם צו עיקול חשבון בנק פעיל, ואף תפסו לכם כסף, או שאתם מרגישים שהנושים שלכם כבר החלו לפעול נגדכם וזה רק עניין של זמן עד שיוטל עיקול על חשבונכם, חשוב שתדעו, שיש כיום מערכת חוקים ענפה ופסיקה תומכת שנועדו לתת מענה בדיוק למצבים אלו, בעזרתם ניתן (בין היתר) להסיר או למנוע – עיקולי חשבון הבנק.

לסיכום, לרשותכם מספר כלים משפטיים ודרכי פעולה אשר בעזרת שימוש נכון בהם ניתן להגן עליכם ועל התא המשפחתי שלכם. אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר, ואנו ננחה אתכם בדיוק מה לעשות על מנת לשמור על הכספים המגיעים לכם, ובעיקר כדי למנוע נזק כלכלי גדול יותר.

ייתכנו מצבים שבהם לא יודיעו לחייב לפני הטלת העיקול והוא למעשה "יגלה" על גביית החוב לראשונה עם ביצוע צו העיקול על חשבון בנק שלו. הדבר נעשה בדרך כלל באופן מכוון במטרה "להפתיע" את החייב ולמנוע ממנו את אפשרות להיערך לקראת כדי שלא "ינקה" את חשבונו מכספים, ומומלץ לפעול כמפורט בהרחבה במאמר.

מומלץ לפעול כמה שיותר מהר לצורך השגת הגנה משפטית מלאה, ולא להמתין עד הטלת העיקול בחשבון הבנק שלכם. נציין שיותר קל להגן על חשבון הבנק שלכם לפני הטלת העיקול, מאשר לאחר שצו העיקול "תפס" כספים בחשבונכם.

מומלץ לפנות לעורך דין הוצאה לפועל המתמחה בתחום על מנת שיטפל בנושא ישירות מול ההוצאה לפועל והבנק שבו מנוהל החשבון. ניתן להביא לביטול העיקול באמצעות הסדר תשלומים עם הזוכה שהגיש את הבקשה להטלת העיקול ובכך לגרום להסרתו, עוד בטרם נפרע כלל החוב. ניתן גם להגיש בקשות לביטול העיקול או לעיכוב הביצוע ישירות בהוצאה לפועל.

ראשית יש ליצור קשר עם הבנק ולברר את זהות הגורם המעקל, כלומר מיהו אותו נושה שהטיל את העיקול, ומה גובה החוב שבגינו הוטל צו עיקול. כאשר העיקול ניתן עקב חוב ידוע, יש לבדוק אפשרות להסדר תשלומים כזה או אחר מול הנושה וכך לאפשר את הסרת העיקול באופן מידי. במידה והנושה אינו מסכים להתפשר יש לפנות להוצאה לפועל להוצאת צו תשלומים חודשי קבוע בהתאם ליכולת ההחזר שלכם.

בדומה לאמור לעיל, גם כאן ניתן להסדיר את החוב ישירות מול הנושה או מול בא כוחו. לחילופין, ניתן לבקש מרשם ההוצאה לפועל להוציא צו תשלומים חודשי קבוע, ולאחר מכן לעתור בבקשה לביטול העיקול תוך צירוף פרטי החשבון הרלוונטי. עם זאת נציין, שככל והחייב לא יעמוד בצו התשלומים שנקבע לו ולמעשה יפר את הסדר פריסת התשלומים, יוחזר העיקול על חשבונו.

תוכן עניינים

לא רוצים לשכוח את המידע? שלחו לעצמכם את המאמר >>>
שתף בוואטסאפ
עורך דין אורי גילת
עורך דין אורי גילת

עו"ד אורי גילת מתווה באופן אישי את דרכי הטיפול בכל התיקים במשרד, וזאת ביחד עם צוות עתיר ניסיון וידע, תוך שימת דגש על יצירתיות, בניית אסטרטגיה משפטית נכונה, מחקר משפטי מעמיק ומאבק חסר פשרות עד למיצוי זכויותיו של כל לקוח.

מאמרים נוספים
פתיחת חשבון בבנק הדואר ללקוח מוגבל
מהן הזכויות שקבע החוק ומהן ההגבלות, מהי הוראה 422 של המפקח על הבנקים, כל המידע הדרוש במדריך שלפניכם >>>
עיקול חשבון בנק ללא התראה
עיקול חשבון בנק ללא התראה – איך דואגים לטיפול מהיר ויעיל בבעיה?
עורך דין חובות
מה זה עורך דין חובות? ואיך הוא יכול לסייע לכם לטפל בחובות הכספיים שלכם? בנוסף, הסברנו כיצד החוק בא לעזור לחייבים לסגור את התיקים בהוצאה לפועל, למחוק חובות ועוד.
איך בודקים עיקול על חשבון בנק?
איך בודקים עיקול על חשבון בנק? כל מה שחשוב לדעת אם חשבון הבנק שלך מעוקל על ידי ההוצאה לפועל
תוך כמה זמן מתבטל עיקול על חשבון בנק?
תוך כמה זמן מתבטל עיקול על חשבון בנק? המטרה: ביטול עיקול חשבון בנק במהירות האפשרית בקלות ובמינימום נזקים
רשימת תיקים לחייב – עו"ד אורי גילת מסביר מהן האפשרויות של חייבים
אז מה באמת אתם יכולים לעשות? מהי האפשרות המומלצת ביותר? ומהי רשימת תיקים לחייב בכלל? כל הפרטים, עם הסבריו המלומדים של עורך דין אורי גילת, במאמר שלפניכם.
בדיקת עיכוב יציאה מהארץ – איך מתבצעת ומה עושים שהוטל צו עיכוב יציאה?
במאמר זה נפרט מהן הדרכים באמצעותן תוכלו לבצע בדיקת עיכוב יציאה מהארץ לפי תעודת זהות או במענה הטלפוני, ונסביר מהם התנאים שמאפשרים ביטול עיכוב יציאה מהארץ באופן מידי, ואילו עוד אפשרויות עומדות לרשותכם?
ביטול עיקול משכורת
עיקול משכורת הוא אחד מאמצעי הגבייה האפקטיביים ביותר שעומדים לרשות הנושים במערכת ההוצאה לפועל, והם משתמשים בהם לרוב בצורה דורסנית לשם גביית חובות כאשר אין לחייב נכסים או רכוש לעקל. במאמר זה נרחיב על הנסיבות שבהן מוטל עיקול על משכורתו של חייב, תוך התייחסות להגנות הקיימות בחוק הגנת השכר שחובה עליכם לדעת!, ונסביר כיצד ניתן לבצע ביטול עיקול משכורת בהוצאה לפועל, ומדוע מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין המתמחה בתחום.
הפטר בהוצאה לפועל לפי החוק החדש
מה זה אומר "הפטר בהוצאה לפועל לפי החוק החדש"? מה כולל ההליך וממה צריך להימנע? למה צריך עורך דין במקרה כזה? ואיך בוחרים את עורך הדין המתאים ביותר עבורנו?
ערעור על החלטת רשם ההוצאה לפועל
מה קורה כאשר אנחנו מתנגדים להחלטה של רשם ההוצאה לפועל? כיצד מתנהל הליך ערעור על החלטת רשם ההוצאה לפועל? מה כדאי לדעת? ומה הסיבה המרכזית לפנות לעורך דין הוצאה לפועל במקרים אלו?
עורך דין עיקולים – המטרה לסגור את תיקי החובות במינימום סיכונים ונזקים
עורך דיו עיקולים: איך עורך דין שהמייצג חייבים מבטל עיקול חשבון בנק ועיקול משכורת בהוצאה לפעול? מהן הדרכים המומלצות לבטל עיקולים? מומלץ לקריאה
עורך דין הוצאה לפועל חינם – פתחו נגדך תיקים בהוצל"פ? יש דרכים להתמודד ולחזור לשליטה כלכלית
מה זה עורך דין הוצאה לפועל חינם? סיוע משפטי עבור מי שפתחו נגדו תיקים הוצאה לפועל, ואילו דרכים יש כדי להתמודד עם החובות ולחזור לשליטה כלכלית?

מתמודדים עם חובות?

השלימו פערי ידע | דעו שיש מגוון פתרונות יצירתיים | פנו לייעוץ משפטי  
היערכות נכונה תסייע לכם למזער נזקים, להימנע מטעויות או לפחות לצמצם אותן.

הכנו לכם שלושה מדריכים מרוכזים ופרקטיים לניהול חובות שמותאמים למצבים השונים לצד כללי זהירות חשובים, טיפים לחייבים, ושיטות נפוצות להגנה על הנכסים.

הירשמו והמדריך הראשון ישלח אליכם ישירות לנייד (זמן קריאה: 3 דקות)
תרצו לשוחח עימנו? סמנו בתחתית העמוד או התקשרו. בהצלחה!

מעבר לצ׳אט
💬 צריכים עזרה?
שלום 👋
דברו איתי בוואטסאפ