חייגו לייעוץ:
077-803-5216

איך בודקים עיקול על חשבון בנק?

איך בודקים עיקול על חשבון בנק? כל מה שחשוב לדעת אם חשבון הבנק שלך מעוקל על ידי ההוצאה לפועל (או שהוא יעוקל עוד רגע..)

זה מגיע בהפתעה ולפעמים ללא התראה – הודעה על עיקול חשבון הבנק שלכם בגלל חובות. מדובר הלכה למעשה בחסימת הגישה למקור הכסף המשמעותי שמשרת אתכם. זה מצב שמגביל מאוד את החיים ואת ההתנהלות ביומיום. הרי איך תוכלו לרכוש, למשוך כסף או לבצע תשלומים שונים ללא הגישה לחשבון הבנק?

מהסיבה הזאת חשוב מאוד לדעת לקרוא את התמונה מוקדם ככל האפשר, לפעמים אפילו לחזות ולהבין מתי זה מתקרב ועומד לקרות, כדי למזער עד כמה שניתן את הפגיעה והנזקים מעיקול חשבון הבנק.

מאמר זה מתחלק לשני חלקים: החלק הראשון מתמקד בדרכים בעזרתן תוכלו "לגלות" אם הזוכה או הזוכים שלכם מחפשים את אזור המגורים שלכם, מקום העבודה שלכם, ובפרט אם הם פועלים כעת כדי לעקל את חשבון הבנק שלכם, ואילו החלק השני מתמקד במי שכבר הוטל עיקול על חשבון הבנק שלו – מומלץ לקריאה!

אז כאמור, במאמר זה אנחנו נדבר על איך לבטל עיקול חשבון בנק ובעיקר נסביר על כל הדרכים שבהן ניתן, נכון (ומומלץ) לבדוק פרטים, לפני שהוטל עליכם עיקול, וגם לאחר שהוטל עיקול או העיקולים על חשבון הבנק שלכם, ובפרט:

  • האם קיים עיקול על החשבון שלנו?
  • במידה וקיים עיקול – אילו נתונים ומידע שנבקש מהבנק שלנו יעזרו לנו כדי לבטל את רוע הגזירה?
  • מהן הדרכים לחזות מראש עיקול חשבון בנק עתידי שרוצים "להפיל" עלינו?
  • איך עושים את כל הבדיקות בדיסקרטיות, מבלי שהנושה יידע בכלל…?
  • מהם "חלונות ההצלה" לטפל בעיקול חשבון הבנק מוקדם ככל האפשר?
  • מהן הדרכים העיקריות (והמהירות) לבטל את גזירת עיקול חשבון הבנק?
  • מתי כדאי לקחת ליווי משפטי לטפל בעיקול החשבון?
  • איך ניתן לשלם לשירות הליווי המשפטי כשהמצב הכלכלי קשה?
  • ועוד מידע חשוב להשאיר את החובות ועיקול החשבון מאחורינו במינימום נזק.

 

אז קדימה, נתחיל.

איך בודקים עיקול על חשבון בנק
איך בודקים עיקול על חשבון בנק

איך בודקים עיקול על חשבון בנק?

נרחיב על כך בהמשך המאמר. ובכל זאת, נסביר בקצרה מהן הדרכים המהירות לברר פרטים על עיקול שהצליח "לתפוס" את חשבונך, וגם נסביר איך לבדוק במערכת ההוצאה לפועל אם בזמן זה ממש הנושים פועלים נגדך ומגישים בקשות לעיקול עתידי של חשבונך, וזה רק עניין של זמן עד שזה יקרה בפועל. אז, איך בודקים עיקול על חשבון בנק?

בודקים עיקול באמצעות פנייה מהירה ישירות לבנק שבו מתנהל החשבון שלכם, בקשו לשוחח עם בנקאי ובררו מולו אם מדובר בצו עיקול אחד, או מספר צווים, מה הסכום שמופיע בצו העיקול, מספר תיק הוצאה לפועל וכד' (בהמשך תעבירו פרטים אלו לעורך הדין שלכם כדי שיוכל לעצור את "מימוש הכספים", והעברתם ללשכת ההוצאה לפועל), ואפשר גם בדרך נוספת (ומעמיקה יותר) באמצעות כניסה לאזור האישי שלכם במערכת ההוצאה לפועל.

מיד נפרט מהן הדרכים המשפטיות לבטל עיקולים, אך לפני כן, נסביר איך בדיקות אלו יסייעו לכם להיערך לקראת עיקולים עתידיים שעוד לא הגיעו לבנק, ולהלן הדרכים המקדימות לברר על "עיקול בדרך":

  • בדיקת תיקים בהוצאה לפועל – האם קיימים נגדך?
  • בדיקת הליכי הוצאה לפועל – האם קיימת בקשה לעיקול חשבון הבנק שלך?
  • בקבלת הודעה על שיצא צו למסירת מידע אודותיך – סיכוי רב שתוגש בקשה לעיקול חשבון הבנק.

מדובר בבדיקות פשוטות שניתן לערוך עצמאית, או להיעזר לשם כך בעורך דין. הבדיקות מתייחסות הן לעיקול קיים והן ליכולת לחזות עיקול שעתיד לקרות. כל הדרכים נחשבות לדיסקרטיות, כלומר כאלה שהנושה לא יידע שביצעת אותן.

מתי מוטל עיקול על חשבון בנק? (או: החובות שבגללם יכולים להיכנס לחשבון שלנו)

עיקול חשבון בנק מוטל בדרך כלל בשל חובות. ישנם שני מקרים עיקריים שבגינם זה קורה:

  • עיקולים מכוח פקודת המיסים גבייה – עיקול על חשבון בנק שמוטל בשל חוב שלא שולם לרשות ממשלתית (רשויות המס, ביטוח לאומי וכד") או רשות מקומית (חשבונות עירוניים, דו"חות חניה וכד'). כשמדובר בחוב קטן יחסית נמליץ להסדיר אותו בהקדם בתשלום אחד או בפריסה. במידה ולא – נבדוק מה ניתן לעשות. זהו המצב הקל יותר לפתרון. נרחיב עליו ונעסוק בו במאמר נפרד.

 

  • עיקולים מכוח חוק ההוצאה לפועל – עיקול על חשבון הבנק בהוראת ההוצאה לפועל, כחלק מהליכי גביית חובות. הבקשה של הוצאה לפועל מוגשת בהמשך לדרישה של נושה או נושים שהחובות אליהם לא שולמו על ידי בעל החשבון. זהו המצב המורכב יותר של עיקול חשבון בנק, שדורש למצוא פתרון טוב, מהיר ויעיל עבור בעל החוב, ובו נתמקד במאמר שלנו.

 

כל מה שחשוב לדעת על עיקול חשבון בנק על ידי הוצאה לפועל, כולל "חלונות ההצלה" שיש לנו למצב

כאשר מוגשת בקשה לעיקול חשבון הבנק, שולחת מערכת ההוצאה לפועל הודעה לבנק בו מתנהל חשבונו של החייב. הבנק נדרש להשיב לה בתוך 10 ימים מהו סכום הכסף שנמצא בחשבון. הסכום המוכרז "נתפס" על ידי הוצאה לפועל והנושה שהיא מייצגת לשם פירעון החוב. מדובר לא רק בכספי עו"ש, אלא גם על כספים המצויים בחשבון חיסכון או ניירות ערך שנסחרים דרך הבנק. במהלך עשרת הימים הללו גם יימסר לסניף הבנק הצו לעיקול החשבון ש"תופס" את סכום הכסף שהוכרז.

השלב הבא הוא הגשת צו מימוש עיקול חשבון בנק על ידי הזוכה/הנושה. מרגע שצו זה נכנס לתוקף, חשבון הבנק מעוקל הלכה למעשה, עם כל המשמעויות.

ומהן המשמעויות? כאשר נכנס לפועל עיקול על חשבון בנק, הוא תקף ל-90 ימים, במהלכם כל הכספים אשר נמצאים בחשבון (כאמור עו"ש, חסכונות, פקדונות ני"ע בנקאיים וכד') מועברים לטובת תשלום החוב.

בזמן שהעיקול בתוקף הלקוח אינו יכול למשוך כספים מהחשבון, לבצע דרכו תשלומים, וגם לא פעולות נוספות כמו העברת כספים לחשבונות אחרים.

אין חולק שמדובר בסיטואציה מורכבת עבור החייב ובני משפחתו, שעלולה להגביל מאוד את צעדיהם ולהוביל לקריסה כלכלית אף קשה יותר מזו שנוצרה בשל החוב המקורי. מדובר בפגיעה ישירה ומיידית בהתנהלות הכלכלית השוטפת של המשפחה כולה, שגורמת לסחרור ושיבוש של כל התנהלות הבית.

לכן אם סכנה של צו עיקול חשבון אורבת לכם, חשוב לדעת עליה בשלב מוקדם ככל האפשר, כדי לטפל בהקדם בנושא ולנסות לבטל את העיקול המגביל. 

חלונות "הצלה":

אם הובא לידיעתכם שהוגשה בקשה לעיקול חשבון הבנק שלכם, חשוב לפעול במהירות, מאחר ועומדים לרשותכם עד עשרה ימים, עד למועד שבו יימסר לסניף צו עיקול חשבון, שבו הדרישה ל"תפיסת" הכסף תיכנס לתוקפה, וכסף זה יוקפא במשך תקופת הטיפול בנושא. זה זמן חשוב שבו יש לנסות להציל את החשבון והכספים שבתוכו.

לאחר הגשת צו עיקול חשבון בנק, שרק "תופס" את הכסף, יש חלון זמן קצר מאוד עד שמוגשת בשם הנושה בקשת מימוש עיקול חשבון בנק לצורך העברת הכספים ללשכת ההוצאה לפועל. מרגע שהצו מקבל תוקף, חשבון הבנק מעוקל רשמית.

מהירות תגובתכם מרגע הגילוי היא כאמור קריטית. ולכן אנחנו נסביר בהמשך המאמר כיצד יש אפשרות לגלות הכול מבעוד מועד – לדעת מראש שחשבון הבנק שלכם בסכנת עיקול, ולהתקדם שני צעדים קדימה כדי לבטל את הגזירה.

 

בדיקת עיקול חשבון בנק – 2 סוגי הבדיקות

במקרה של עיקול חשבון בנק ישנם שני מצבים – לפני העיקול, וכאשר תהליך העיקול החל והוא תקף וקיים.

אלו 2 סוגי הבדיקות, המותאמות למצבים, שתלויים בלוח הזמנים בו אתם וחשבון הבנק שלכם נמצאים:

  • בדיקות מקדימות מאחורי הקלעים – מי שטרם עוקל חשבון הבנק שלו, אך יודע שיש נגדו תיקים בהוצאה לפועל או שעומדים להיפתח תיקים, יכול לבדוק אם יש צו עיקול חשבון בנק "בדרך" או צו עיקול חשבון בנק שכבר נמצא בתהליך.
  • בדיקות לחשבון מעוקל – בדיקות למי שכבר החל הליך עיקול בחשבון הבנק שלו. מידע שצריך לדעת לצורך המשך טיפול יעיל לבקשת ביטול עיקול חשבון הבנק.

כדי שתדעו לעשות את כל הבירורים הנכונים ולשאול את השאלות הנכונות נפרט על כל אחת מהדרכים – המטרה בידע המוקדם היא שתצליחו להיחלץ מהמצב במינימום נזק.

 

בדיקות מקדימות (ודיסקרטיות) לגבי עיקול חשבון בנק מטעם הוצאה לפועל – כך נדע שחשבון הבנק שלנו בדרך לעיקול…

בעל חוב שעדיין לא ידוע לו לגבי עיקול על חשבון הבנק שלו, אך יודע שיש נגדו תיקים בהוצאה לפועל או בתהליכים, יכול לערוך בדיקות מקדימות כדי לברר אם יש צו עיקול חשבון בנק בדרך. אל חשש – הבדיקות הללו נעשות "מאחורי הקלעים", כלומר ללא ידיעת הגורם שמבקש את עיקול חשבון הבנק.

 

יש כמה שלבים אפשריים לבדיקה לקראת ההבנה אם יש או אין עיקול על חשבון הבנק שלכם מטעם הוצאה לפועל:

 

בדיקת תיקים בהוצאה לפועל – גילוי מוקדם של תיק הוצאה לפועל שפתוח נגדכם יכול למנוע גילוי מפתיע של הגבלות ואיסורים שבאים בעקבותיו. האם קיים תיק הוצאה לפועל נגדי? ניתן לבדוק זאת בצורה דיגיטלית במערכת הוצאה לפועל, עם כניסה לאזור האישי באמצעות תעודת הזהות שלכם וסיסמה.

 

בדיקת הליכים מטעם הוצאה לפועל – במידה ונפתח נגדכם תיק גבייה בהוצאה לפועל, בדיקת התיק תאפשר לכם לגלות הליכים שונים. למשל אם יש צווים תלויים ועומדים נגדכם, כמו עיקול משכורת או עיקול חשבון בנק. בבדיקה הדיסקרטית הזאת באתר תוכלו בעצם לדעת מראש אם ברגע זה ממש "מטיילים" צווי עיקולים נגדכם ששוגרו מלשכת ההוצאה לפועל, כמו צו עיקול חשבון בנק.

כיצד בדיוק מתבצעת בדיקת עיקולים של הוצאה לפועל? דרך מהירה, יעילה ואמינה לברר במספר 073-2055000 או *35592. המוקד פתוח בימים א'-ה' בשעות 8:00-16:00, יום ו' וערבי חג בשעות 8:00-12:30.

לבדיקות דחופות – קיים גם מענה אוטומטי 24/7 בטלפון. ניתן לקבל את המידע אחרי הזדהות מהירה בעזרת מספר תעודת זהות, ולקבל מידע לגבי ההחלטות האחרונות של רשם ההוצאה לפועל, ואת מצב יתרת החוב שלכם בתיק ההוצאה לפועל. כלומר, תוכלו לבצע גם בדיקת חובות לפי תעודת זהות, ומומלץ לעשות זאת כדי שתוכלו לתכנן בחוכמה את הצעדים הבאים שלכם.

באפשרותכם גם לפנות לעורך דין הוצאה לפועל המייצג אתכם, והוא יוכל לסייע לכם לבצע בדיקת עיקול לפי תעודת זהות. לצורך בדיקת תיק הוצאה לפועל, עורך הדין שלכם יכול להקליד את מספר הרישיון שלו, וכך לבדוק עבורכם את מצב הדברים תוך קבלת פירוט מלא, עדכני ומדויק. הוא סמכות מקצועית ולכן גם יידע כיצד לטפל במידע שהובא לידיו.

 

הודעה על הוצאת צו למסירת מידע – במידה ונודע לכם על החלטת רשם המאשרת בקשת זוכה להוצאת צו למסירת מידע עליכם, קיים סיכוי רב שבעקבותיו תגיע סנקציה כגון בקשה לעיקול חשבון בנק. הודעה כזאת יכולה להגיע אליכם בסמס לנייד, במכתב לכתובת הדואר שלכם במשרד הפנים, או בדרך כלשהי אחרת. מיד לאחריו, כאמור, קיים סיכוי רב שיישלח צו עיקול חשבון בנק, אולי גם צו עיקול משכורת למעסיק שלכם.

לסיכום: מומלץ לכם לערוך בדיקת תיק הוצאה לפועל בהקדם האפשרי, אפשר דרך מערכת הוצאה לפועל אזור אישי, וחשוב שתעשו זאת, אם בעצמכם ואם באמצעות עורך דין מטעמכם. למה חשוב שתעשו זאת? בעיקר בגלל שזה יסייע לכם להיות במעקב ובשליטה ולעקוב אחר מה שקורה בתיקים שמתנהלים נגדכם. וכאמור – מדובר בבדיקות שנעשות מאחורי הקלעים ללא ידיעות הנושים.

מעקב צמוד מתאפשר בבדיקה באתר. נכנסים לקטגוריית "תיק נייר" במערכת ועוברים על כל המסמכים ששם (חשוב לבדוק מסמך אחר מסמך). אתם תיחשפו גם למסמכי התיק שמבססים את החוב נגדכם, וגם תוכלו להתחקות ולעקוב אחר פעולות שהזוכה נוקט נגדכם. כך ניתן להעריך עד כמה קרוב אותו זוכה "לתפוס" את המשכורת שלכם או את חשבון הבנק שלכם ולעקל אותו.

 

בדיקה של עיקול קיים בחשבון בנק – אלה השאלות שיעזרו לנו בטיפול לביטול עיקול החשבון

במידה ואתם יודעים או חושדים כי מתנהל עיקול בחשבון הבנק שלכם, ניתן לבצע פניה ישירה לבנק בו מתנהל חשבונכם, ולערוך בירורים מול הבנקאי או גורמי הבנק. הבירורים הנוספים עוזרים לקבל תמונה על מצבכם, והיא תעזור למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבורכם בדרך לביטול חשבון הבנק או טיפול אחר.

נקודות שמומלץ לברר:

  • מהו הסכום ש"נתפס" עבור הגורמים המעקלים.
  • האם צו העיקול הוא מגורם אחד או מכמה גורמים.
  • מה הסכום שמופיע בצו העיקול.
  • מה שם המעקל שמופיע בעיקול.
  • מהו מספר התיק בהוצאה לפועל.
  • ועוד שאלות – מומלץ להתייעץ עם עורך דין שיכיר את המקרה שלכם ויכוון אתכם לשאול את השאלות הנכונות.

פניתם לצורך בדיקת עיקולים בבנק? על הגורם הבנקאי חלה חובה להשיב על שאלותיכם, ולתת את המידע שמצוי בידיו. נסו לדלות כמה שיותר מידע, כי כל פרט שתגלו בעת בדיקת עיקול חשבון הבנק יסייע לטיפול מהיר ויעיל יותר בבקשה לביטול העיקול, שמומלץ להגיש עם עורך דין.

המידע שיינתן יעניק תמונת מצב ראשונית וזאת תסייע לטיפול המשפטי, לבחירת דרך הפעולה שתיתן את המענה המשפטי המהיר והטוב ביותר למצבך הנוכחי בהווה, ויסייע גם לצורך תכנון צעדי ההמשך.

 

חשיבות המהירות בטיפול בעיקול חשבון בנק

דיברנו על כך כי טיפול בעיקול חשבון בנק דורש בכל מקרה מהירות וזריזות.

מרגע הגילוי של בקשה לעיקול חשבון הבנק שלכם, עליכם לפעול מהר היות ועומד לרשותכם זמן מוגבל עד שצו העיקול יימסר בפועל לבנק שלכם ועד שצו המימוש ייכנס לתוקף, ויחד עימו יחול העיקול הרשמי.

גם אם גיליתם שכבר עומד ותלוי צו מימוש עיקול חשבון בנק, והעיקול נכנס לתוקף, המהירות נדרשת משום שקטיעת תזרים הכסף הינה סנקציה קשה שפוגעת בהתנהלות ביומיום, כי היא מגבילה ברגע אחד ולפעמים ללא הכנה את היכולת לבצע כל פעולת רכישה ותשלום. סיטואציה מורכבת עבור החייב ובני משפחתו.

אז דאגת לברר את כל מה שנדרש, ערכת בדיקה של עיקול חשבון הבנק. מה כעת? הדרך הטובה ביותר להחזיר את תזרים הכסף מהבנק, היא לבטל את עיקול חשבון הבנק שלכם. כיצד עושים זאת? יש כמה דרכים.

עורך דין ותיק שמתמחה בנושא עיקולים של חשבונות בנק וביטול של עיקול חשבון בנק יוכל לטפל במקרה שלכם ביעילות ובמהירות הגבוהה ביותר.

ביטול עיקול חשבון בנק הוא הצעד הבא. בכותרת הבאה נפרט כיצד הדבר בדיוק מתנהל.

 

ביטול עיקול חשבון בנק – הדרכים המשפטיות המיידיות לטיפול בתיקי הוצאה לפועל שנחתו עלינו

נחתו עלייך תיקים בהוצאה לפועל, וכתוצאה מכך יש איום ישיר של עיקול לחשבון הבנק שלך? אנו נשאף למצוא את דרך הטיפול היעילה ביותר שתסייע לך לסגור את התיקים והחובות, תוך בחינת מינימום סיכונים ונזקים עבורך. 

לשם הבנת התמונה המלאה נקיים איתך שיחת אבחון ובה נבדוק מספר גורמים קריטיים וחשובים לקבלת ההחלטה הטובה ביותר עבורך. בהם:

  • זכויות בירושה
  • הכנסות
  • נכסים
  • פיצויים מעוקלים ממקום עבודה
  • קרן השתלמות
  • גודל החוב
  • זהות הנושים
  • ועוד נתונים

 

רק לאחר בחינת כל הנתונים ניתן יהיה לקבוע את הפתרון המומלץ לסגירת תיקים עבורך. לשם הטיפול האולטימטיבי לסגירת תיקים, שיוביל גם לביטול עיקול חשבון הבנק שלך, מומלץ לבחור בעורך דין הוצאה לפועל מנוסה המתמחה בתחום, ושרשם הצלחות רבות בביטול תיקי הוצאה לפועל וביטול עיקולים בחשבונות בנק. 

בטבלה הבאה מפורטים מספר מהדרכים הנפוצות ביותר לפתרון עבור החייב. 

אפשרויות בעזרתן ניתן בטפל בחובות ולהסיר את הסכנה של עיקול חשבון הבנק

ההסבר

 

תשלום עפ"י צו תשלומים הוצאה לפועל 

החייב מקבל צו תשלומים להחזרת חובותיו. מומלץ להגיש בקשה לצו תשלומים לאחר שנבדקו יכולות ההחזר של החייב בתיקי החוב השונים שלו.
 

הגשת בקשה לאיחוד תיקים לפי החוק החדש (תיקון 68 לחוק מיום 9.2.2023)

במקרה של ריבוי תיקים ישנה לחייבים אפשרות חוקית (מומלצת) להגיש בקשה לאיחוד תיקים ולקבל צו תשלומים משותף עבור כולם. היתרון: סדר והתנהלות נכונה בתשלומים, שלוקחים בחשבון את יכולות ההחזר של החייב.

כל עוד החייב עומד בתשלום חובותיו יש עיכוב הליכים על סנקציות שמופעלות נגדו.

הגשת בקשה להליך חדלות פירעון במידה והחייב מבין כי יתקשה לעמוד בתשלום החובות, חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי מאפשר לו להגיש בקשה לחדלות פירעון.

בתום ההליך יקבל צו הפטר על החובות. מדובר בפתרון מורכב שכרוך במגבלות שונות ולכן לפני שבוחרים בו מומלץ מאוד להתייעץ עם עורך דין שמתמחה בתחומי הוצאה לפועל וחדלות פירעון.

 

הגשת הבקשה: כשסכום החובות הוא עד 166,627.31 ₪ (סכום מעודכן לשנת 2024), ניתן להגיש את הבקשה אצל רשם ההוצאה לפועל. מעל לסכום זה יש להגיש בקשה אצל הממונה על חדלות פירעון, בהליך שיתנהל בבית משפט השלום.

הסדר חובות (הליך שנעשה ביוזמת החייב, במטרה להגיע למתווה מוסכם) הליך הסדר חובות (מול כלל הנושים או מול חלק מהם) ניתן לקיים במידה ויש באפשרותו של החייב יכולת לגייס כספים לתשלומי החובות. אמצעי גיוס אפשריים: כספי סיוע מקרובים או מכרים, מכירת נכסים, או מימוש כספי פיצויים, תגמולים וכד'.

 

מומלץ ליזום את ההליך מול הנושים רק לאחר שבדקתם היטב את יכולות ההחזר שלכם ואת מצבכם המשפטי והכלכלי, על מנת שלא לבזבז את ההצעה. התייעצות עם עורך דין מוסמך בתחום תסייע לכם.

חייבים שמתנגדים לחוב במלואו או בחלקו

 

כתב התנגדות לביצוע שטר או סכום קצוב

כתב התנגדות הוא מעין כתב הגנה שמגיש החייב כאשר יש לו טענות ביחס לחוב בתיקי שטרות או סכום קצוב.

יש לו אפשרות להגיש התנגדות לתביעה על סכום קצוב במהלך 30 יום מרגע שקיבל אזהרה מהוצאה לפועל. כשכתב ההתנגדות מתקבל הוא עובר לבירור בבית משפט השלום ובינתיים מעוכבים ההליכים שמופעלים נגד החייב.

 

טענת "פרעתי" של החייב

ייתכן שעומדים כנגד החייב תיקים בהוצאה לפועל למרות שכבר פרע את החוב.

במקרה זה ביכולתו להגיש בקשה עם טענת "פרעתי", בצירוף מסמכים המאשרים את התשלומים שהוחזרו. מומלץ במקביל לשלוח לנושים מכתב עם בקשה לבטל את ההליך על החובות שנפדו.

 

ליווי משפטי במקרים של עיקול חשבון בנק

משרדנו מתמחה בטיפול ובליווי מוצלח של לקוחות עם תיקים בהוצאה לפועל וכאלה שקיבלו צו עיקול חשבון בנק. אם כרגע עומד נגדכם צו עיקול חשבון בנק פעיל, ואף תפסו לכם כסף, או שאתם מרגישים שהנושים שלכם כבר החלו לפעול נגדכם וזה רק עניין של זמן עד שיוטל עיקול על חשבונכם, חשוב שתדעו, שיש כיום מערכת חוקים ענפה ופסיקה תומכת שנועדו לתת מענה בדיוק למצבים אלו, בעזרתם ניתן למנוע או לבטל עיקול חשבון הבנק.

כיצד אנו מסייעים? כשלקוח פונה אלינו בנושא עיקול חשבון בנק אנו נוהגים כבר בשלב ההתחלתי לבדוק את מסמכי תיקי ההוצאה לפועל, ולבחון קודם כל אם יש אפשרות לערער עליהם או לדאוג לסגירתם (כן, ישנן אפשרויות לסגור את התיק בהוצאה לפועל, בדרכים שהנושים שלכם היו מעדיפים שלא תדעו. ע"ע: סגירת תיק מחוסר מעש. ועוד). אנו ממשיכים עם הבדיקות האחרות כמו אם הוצא נגדכם "צו למסירת מידע", על ידי מי ומתי, וכן הלאה. בסיום הבדיקות עובדים על ביטול עיקול חשבון בנק כפי שפורט בטבלה בסעיף הקודם.

 

ליווי לקוחות עם עיקול חשבון בנק – הסדרי תשלום נוחים

חשבון הבנק שלכם עוקל? לרשותכם עומדים מגוון כלים משפטיים ודרכי פעולה אשר בעזרת שימוש נכון בהם ניתן להגן עליכם ועל התא המשפחתי שלכם. אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר, ואנו ננחה אתכם בדיוק מה לעשות על מנת לשמור על הכספים המגיעים לכם, ובעיקר כדי למנוע נזק כלכלי גדול יותר.

כיאה למדיניות משרדנו אנו נעניק ליווי, סיוע וייצוג משפטי מלא המותאם למצבכם ולצרכים שלכם.

מתלבטים לקחת סיוע משפטי מקצועי בשל חשש בגלל הנושא הכספי והתשלום? אתם מוזמנים לפנות למשרדנו, ותוזמנו לפגישת להתייעצות ללא התחייבות. חשוב לנו להגיד כי אנו מציעים תעריפים והסדרי תשלום נוחים לפי מצב הלקוח, וזאת מתוך הבנה שאנו מצליחים לעזור לו לשפר את מצבו הכלכלי.

על כל שאלה שיש לכם בנושא עיקול חשבון בנק (לרבות עיקול חשבון בנק ללא התראה) או הוצאה לפועל אתם מוזמנים לפנות אלינו. נשמח לסייע לכם בייעוץ, וגם בליווי משפטי במידה ותרצו בכך. אנו רואים בעבודתנו שליחות, ואם קיבלתם הודעה על עיקול חשבון הבנק שלכם נשמח לעזור לכם לצאת מהסחרור הכלכלי שהחובות הובילו אליו. המטרה שלנו – לשים את החובות ואת הסנקציות שלהם מאחור, ולזכות בשליטה כלכלית טובה ומחודשת.

תוכן עניינים

לא רוצים לשכוח את המידע? שלחו לעצמכם את המאמר >>>
שתף בוואטסאפ
עורך דין אורי גילת
עורך דין אורי גילת

עו"ד אורי גילת מתווה באופן אישי את דרכי הטיפול בכל התיקים במשרד, וזאת ביחד עם צוות עתיר ניסיון וידע, תוך שימת דגש על יצירתיות, בניית אסטרטגיה משפטית נכונה, מחקר משפטי מעמיק ומאבק חסר פשרות עד למיצוי זכויותיו של כל לקוח.

מאמרים נוספים
פתיחת חשבון בבנק הדואר ללקוח מוגבל
מהן הזכויות שקבע החוק ומהן ההגבלות, מהי הוראה 422 של המפקח על הבנקים, כל המידע הדרוש במדריך שלפניכם >>>
עיקול חשבון בנק ללא התראה
עיקול חשבון בנק ללא התראה – איך דואגים לטיפול מהיר ויעיל בבעיה?
עורך דין חובות
מה זה עורך דין חובות? ואיך הוא יכול לסייע לכם לטפל בחובות הכספיים שלכם? בנוסף, הסברנו כיצד החוק בא לעזור לחייבים לסגור את התיקים בהוצאה לפועל, למחוק חובות ועוד.
תוך כמה זמן מתבטל עיקול על חשבון בנק?
תוך כמה זמן מתבטל עיקול על חשבון בנק? המטרה: ביטול עיקול חשבון בנק במהירות האפשרית בקלות ובמינימום נזקים
רשימת תיקים לחייב – עו"ד אורי גילת מסביר מהן האפשרויות של חייבים
אז מה באמת אתם יכולים לעשות? מהי האפשרות המומלצת ביותר? ומהי רשימת תיקים לחייב בכלל? כל הפרטים, עם הסבריו המלומדים של עורך דין אורי גילת, במאמר שלפניכם.
בדיקת עיכוב יציאה מהארץ – איך מתבצעת ומה עושים שהוטל צו עיכוב יציאה?
במאמר זה נפרט מהן הדרכים באמצעותן תוכלו לבצע בדיקת עיכוב יציאה מהארץ לפי תעודת זהות או במענה הטלפוני, ונסביר מהם התנאים שמאפשרים ביטול עיכוב יציאה מהארץ באופן מידי, ואילו עוד אפשרויות עומדות לרשותכם?
ביטול עיקול משכורת
עיקול משכורת הוא אחד מאמצעי הגבייה האפקטיביים ביותר שעומדים לרשות הנושים במערכת ההוצאה לפועל, והם משתמשים בהם לרוב בצורה דורסנית לשם גביית חובות כאשר אין לחייב נכסים או רכוש לעקל. במאמר זה נרחיב על הנסיבות שבהן מוטל עיקול על משכורתו של חייב, תוך התייחסות להגנות הקיימות בחוק הגנת השכר שחובה עליכם לדעת!, ונסביר כיצד ניתן לבצע ביטול עיקול משכורת בהוצאה לפועל, ומדוע מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין המתמחה בתחום.
הפטר בהוצאה לפועל לפי החוק החדש
מה זה אומר "הפטר בהוצאה לפועל לפי החוק החדש"? מה כולל ההליך וממה צריך להימנע? למה צריך עורך דין במקרה כזה? ואיך בוחרים את עורך הדין המתאים ביותר עבורנו?
ערעור על החלטת רשם ההוצאה לפועל
מה קורה כאשר אנחנו מתנגדים להחלטה של רשם ההוצאה לפועל? כיצד מתנהל הליך ערעור על החלטת רשם ההוצאה לפועל? מה כדאי לדעת? ומה הסיבה המרכזית לפנות לעורך דין הוצאה לפועל במקרים אלו?
עורך דין עיקולים – המטרה לסגור את תיקי החובות במינימום סיכונים ונזקים
עורך דיו עיקולים: איך עורך דין שהמייצג חייבים מבטל עיקול חשבון בנק ועיקול משכורת בהוצאה לפעול? מהן הדרכים המומלצות לבטל עיקולים? מומלץ לקריאה
עורך דין הוצאה לפועל חינם – פתחו נגדך תיקים בהוצל"פ? יש דרכים להתמודד ולחזור לשליטה כלכלית
מה זה עורך דין הוצאה לפועל חינם? סיוע משפטי עבור מי שפתחו נגדו תיקים הוצאה לפועל, ואילו דרכים יש כדי להתמודד עם החובות ולחזור לשליטה כלכלית?
צו הבאה בהוצאה לפועל
מה זה אומר צו הבאה במובן של ההוצאה לפועל? מתי משתמשים בו? מי מוסמך להוציא אותו? מה קורה לאחר מכן? איך אפשר לבטל צו הבאה? ולמה מומלץ להתייעץ עם עורך דין כשמדובר בהליך כזה?

מתמודדים עם חובות?

השלימו פערי ידע | דעו שיש מגוון פתרונות יצירתיים | פנו לייעוץ משפטי  
היערכות נכונה תסייע לכם למזער נזקים, להימנע מטעויות או לפחות לצמצם אותן.

הכנו לכם שלושה מדריכים מרוכזים ופרקטיים לניהול חובות שמותאמים למצבים השונים לצד כללי זהירות חשובים, טיפים לחייבים, ושיטות נפוצות להגנה על הנכסים.

הירשמו והמדריך הראשון ישלח אליכם ישירות לנייד (זמן קריאה: 3 דקות)
תרצו לשוחח עימנו? סמנו בתחתית העמוד או התקשרו. בהצלחה!

מעבר לצ׳אט
💬 צריכים עזרה?
שלום 👋
דברו איתי בוואטסאפ