חייגו לייעוץ:
077-803-5216

בדיקת תיק הוצאה לפועל לפי ת"ז

בדיקת תיק הוצאה לפועל לפי ת"ז – מדריך ממוקד שמסביר מהן הפעולות "מאחוריי הקלעים" שתוכלו לבצע בקלות בעצמכם בשלב בדיקת תיק הוצאה לפועל, מהו אותו מידע אליו תוכלו להיחשף, ואיך הוא יסייע לכם (למשל) לבטל עיקול חשבון בנק או ישמש בסיס חוקי לסגירת התיק נגדכם בשל התנהלות רשלנית מצד הזוכה. אז כדי למנוע מצב שבו יעקלו בפתאומיות את חשבון הבנק שלכם או המשכורת, וגם כדי לדעת בפני מה אתם עומדים, אתם יכולים לבצע בדיקת תיק הוצאה לפועל, ובנוסף בדיקת עיקולים לפי מספר תעודת זהות.

מיד נסביר מהן אותן בדיקות שאתם יכולים לעשות, וממה במיוחד צריך להיזהר, ואיך באפשרותכם "להציל" לפחות חלק יחסי מהכספים "שנתפסו" במסגרת צו עיקול?. כמו כן נסביר מהי הדרך שאנו ממליצים לבצע בדיקת עיקולים בהוצאה לפועל, שתספק תוצאה מהימנה ותוך זמן קצר (להבדיל מביצוע בדיקת עיקולים לפי תעודת זהות).

לפני שנמשיך למאמר נציין שנתונים אלו יוכלו לסייע לעורך הדין שלכם להדריך אתכם מה עליכם לעשות במצב הנוכחי, ומהם התרחשים הצפויים לכם בכל אחת מבין האפשרויות שעומדות לרשותכם. וכן, לקראת סוף המאמר התייחסנו לשאלה, ואם אני זוכה, איך אני יודע מה קורה עם התיקים שלי? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

מדריך מעשי (מעודכן לשנת 2024): איך בודקים עיקול על חשבון בנק? המדריך שיעשה לכם סדר!

בדיקת תיק הוצאה לפועל לפי ת"ז – מה זה?

בדיקת תיקים בהוצאה לפועל לפי ת"ז, וגילוי מוקדם של תיק כזה שפתוח נגדכם, יכול למנוע מצבים מביכים רבים. למשל בדיקת תיק הוצאה לפעול מאפשרת גילוי מוקדם אם קיים נגדכם צו עיכוב יציאה מהארץ פעיל, שעלול לגרום לאכזבה נוראית אם תגלו אותו במפתיע כשאתם בנמל התעופה והמטוס עוד רגע ממריא. אנו מקבלים במשרד לא מעט טלפונים כאלה, ולצערנו אין בישראל כיום מערכת משפטית נגישה שיכולה לתת מענה ולהורות על ביטול הצו בטווח קצר של שעתיים או שלוש. אין ספק שעבור אותם אנשים, אלו רגעי חוסר אונים מאוד לא נעימים, וניתן למנוע אותם – להרחבה ראו המשך המאמר תחת הכותרת "מה עוד ניתן לגלות בבדיקת תיק הוצאה לפועל?".

אולם בפועל, מה שיותר מעניין לנסות ולאתר בבדיקת תיק הוצאה לפעול, ואנו ממליצים לעשות זאת בהזדמנות הראשונה שמתאפשרת לכם – זה "לעקוב" או לנסות "להתחקות" אחר הפעולות שהזוכה נוקט נגדכם. תתפלאו לשמוע, אבל בעזרת התחקות אחר הפעולות שהזוכה נוקט נגדכם, ניתן להעריך כמה קרוב אותו זוכה "לתפוס" את המשכורת שלכם או חשבון הבנק שבו אתם מתנהלים. נשמע מעט מוזר? מיד נסביר.

בדיקת תיק הוצאה לפועל ניתן לעשות מרחוק ובצורה דיגיטאלית, באמצעות מערכת הוצאה לפועל אזור אישי כניסה עם סיסמה לכלים שלובים.

באמצעות בדיקה זו, יכול החייב לעשות "בדיקות מאחוריי הקלעים", בלי שהזוכה יהיה מודע לכך שבוחנים את צעדיו. בדיקת תיק תאפשר לכם לגלות, למשל, אם יש צווים תלויים ועומדים נגדכם, כמו עיקול משכורת או עיקול חשבון בנק, ולדעת מראשאם בזמן זה ממש – "מטיילים" צווי עיקולים ששוגרו מלשכת ההוצאה לפעול לכיוון המעסיק או לבנק שלכם. (יש מספר בדיקות שיש לבצע במקביל, וכל בדיקה תיתן לנו מידע רלוונטי אחר).

להלן דוגמה לאחת מבין הפעולות (הבדיקות) שאנו נוהגים לבצע כחלק מתכנון המהלכים המשפטיים – ותוכלו לבצע בדיקה זו בקלות בעצמכם. באמצעותה (וזה העיקר) אולי תיחשפו למידע קונקרטי וחשוב שיעזור לכם לתכנן בצורה מושכלת יותר את הצעדים הבאים שלכם.

אז כך, אם נניח נודע לכם שהזוכה ביקש מרשם ההוצאה לפועל "צו למסירת מידע" מאת המוסד לביטוח לאומי. צו זה למעשה מורה למוסד לביטוח לאומי להעביר לתיק ההוצאה לפועל, ללא דיחוי, את דוח המעסיקים שלכם – והוא יועמד לעיון הזוכים. עליכם לדעת שהסיבה שעומדת מאחורי בקשת הזוכה היא כדי לאתר מי מפריש עבורכם את דמי הביטוח הלאומי כיום, וכך לגלות די בקלות – היכן אתם מועסקים.

ונחדד, אם קיבלתם הודעת אס אמ אס לנייד או מכתב לכתובת הדואר שמופיעה במשרד הפנים, או הובא לידיעתכם באיזושהי דרך שניתנה החלטת רשם המאשרת בקשת זוכה להוצאת צו למסירת מידע – סביר להניח שבזמן הקרוב ישלח צו עיקול משכורת ישירות למעסיק שלכם.

אז אם בקשה זו הוגשה לתיק על ידי הזוכה – דעו שצו עיקול המשכורת עתיד להגיע. וזה רק עניין של זמן.

מרגע הגילוי עליכם לפעול מהר, היות ויש לרשותכם זמן מוגבל עד שצו העיקול יימסר בפועל למעסיק או לבנק שלכם.

מומלץ לכם לערוך בדיקת תיק הוצאה לפועל בהקדם האפשרי, אפשר דרך מערכת הוצאה לפועל אזור אישי, וחשוב שתעשו זאת, או בעצמכם או באמצעות עורך דין מטעמכם. למה חשוב שתעשו זאת? בעיקר בגלל שזה יסייע לכם להיות "במעקב" "ובשליטה" (מאחוריי הקלעים) ולעקוב אחר מה שקורה בתיקים שמתנהלים נגדכם. איך תעשו זאת? עליכם להיכנס לרובריקת "תיק נייר" במערכת, לעבור מסמך מסמך, כמו שצריך, בזמן שאתם עושים זאת, אתם תיחשפו גם למסמכי התיק שמבססים את החוב נגדכם.

אנו נוהגים כבר בשלב זה לבדוק את מסמכי התיק, להצליב מידע, ולבדוק מול הלקוח, למשל, אם קיבל תמורה הולמת בעסקה, חתימתו זויפה וכד' (באפשרותכם לבחון גם את מסמכי התיק, ומומלץ שתעשו זאת כבר בהזדמנות הראשונה שאתם בודקים את תיקי ההוצאה לפועל שלכם), ובהמשך לדוגמה שפירטנו, כמובן גם תוכלו לדעת אם הוצא נגדכם "צו למסירת מידע", על ידי מי ומתי, וכן הלאה.

להרחבה בדבר אפשרויות הפעולה באמצעות בדיקת תיק הוצאה לפועל בפן המעשי, לרבות דרכים לסגירת תיק הוצאה לפועל שהנושים שלכם היו מעדיפים שלא תדעו (ראו סגירת תיק מחוסר מעש) תוכלו לקרוא את המשך המאמר. ואילו תוכלו לקרוא בהרחבה מאמר עיקול חשבון בנק לגבי מהי דרך הנכונה לבצע בדיקת עיקולים בבנק, בצורה יעילה שתיתן תמונת מצב מדויקת יותר, לצד ידע פרקטי נוסף בנושא.

בדיקת תיק הוצאה לפועל

בדיקת תיק הוצאה לפועל

מה עוד ניתן לגלות במהלך בדיקת תיק הוצאה לפועל לפי ת"ז?

מיד נגיע לחלק העיקרי במאמר, בו התייחסנו לאפשרויות הקיימות לצורך סגירת תיק הוצאה לפועל, וגם מה האפשרויות העומדות לרשותכם אם נכון לרגע זה מוטל עיקול על כספי המשכורת שלכם. לצד זה, נציין בקצרה, שהמחוקק הגדיר מהו הסכום "הפטור מעיקול" שלא ניתן לעקלו גם אם קיים צו עיקול פעיל נגדכם (שטרם בוטל). באפשרותכם לבדוק מהו הסכום החודשי הפטור מעיקול בהתאם להרכב המשפחתי שלכם, באמצעות הטבלה שנקבעה ע"י המחוקק כמפורט במאמר "שכר מוגן מעיקול".

עוד ניתן לבדוק במסגרת בדיקת תיק הוצאה לפועל לפי ת"ז פרטים רלוונטיים נוספים, כלומר מלבד בדיקה חובות לפי תעודת זהות, ניתן לבדוק גם אם הוצאו צווים שונים, ואפשר להעמיק ולראות גם את מצב התיק כולו. את התמונה המלאה. אם זה מניעה להנפיק דרכון, אם זה עיקול שקיים על הרכב, ואם זה כל צו אחר.

ככל שרלוונטי, מומלץ לבדוק אם קיים נגדכם צו עיכוב יציאה מהארץ פעיל. במידה וזה המצב שבו אתם מצויים, וצפויה לכם טיסה קרובה, אז חשוב שתדעו שתוך עמידה בתנאים מסוימים שהוגדרו בפסיקה תוכלו להגיש בקשת ביטול עיכוב יציאה מהארץ. התנאים הם למשל, המצאת 2 כתבי ערבות, שיישארו בתוקף עד לחזרת החייב ארצה, חתומים על ידי 2 אנשים שונים, שכל אחד מהם לחוד מרוויח שכר חודשי, העולה על 7,000 ש"ח נטו (נדרש לצרף תלושי שכר תומכים), ומניסיון עבר, אנו סבורים שבמקרים הרלוונטיים יהיה נכון לצרף תצהיר לגבי זהות הגורם שממן את החופשה. למה נכון לצרף זאת? כדי שלא יטעו לחשוב שיש לכם "כסף פנוי". לעוד הרחבה בנושא, קראו מאמר צו עיכוב יציאה מהארץ.

לצד מה בפרטנו בתחילת המאמר, נציין כעת, שגם לזוכה יש יתרון לבצע בדיקת תיק הוצאה לפעול, משום שהוא יודע מה בדיוק עומד לפניו, ויכול לתכנן את הוצאותיו ופעולותיו הפיננסיות, בהנחה שההוצאה לפועל, כגוף בעל שיניים, נכנס לפעולה רצינית. על ידי בדיקת תיק הוצאה לפועל לפי ת"ז, תוכלו לדעת הרבה על מצב חובכם, בין אם אתם החייבים, ובין אם החוב הוא כלפיכם.

 

איך נעשה בפועל הליך בדיקת תיק הוצאה לפועל לפי ת"ז?

קיבלתם מכתב התראה מההוצאה לפועל? גיליתם שיש לכם חוב? מה בדיוק אתם יכולים לעשות? ניתן לבצע בדיקת תיק הוצאה לפועל לפי תעודת זהות. תוכלו לדעת מה בדיוק מצב הדו"חות המצטברים שלכם להוצאה לפועל, וכל החלטה שהתקבלה על ידי רשם ההוצאה לפועל. אז כיצד בדיוק מבוצעת בדיקת עיקולים הוצאה לפועל? ואיך אפשר לבצע בדיקת עיקולים לפי תעודת זהות? אפשר לפנות דרך המענה הטלפוני למרות שיש דרך נוספת מהירה, יעילה ואמינה יותר במספר 073-2055000 או *35592. המוקד הזה פתוח כל יום ראשון עד חמישי, בין השעות 8:00 עד 16:00, ובימי שישי וערבי חג בין השעות 08:00 עד 12:30. ישנן גם דרכים נוספות שעומדות לרשותכם, כמפורט להלן:

 

בדיקת עיקולים לפי תעודת זהות

אם במקרה אתם זקוקים לבצע בדיקת עיקולים לפי תעודת זהות בהוצאה לפועל באופן דחוף, תוכלו לעשות את זה גם דרך המענה האוטומטי. מדובר במענה שניתן מסביב לשעון 24/7. אחרי הזדהות בעזרת מספר תעודת זהות, הזדהות שאינה לוקחת זמן רב, תוכלו לקבל את ההחלטות האחרונות של רשם ההוצאה לפועל, ואת מצב יתרת החוב שלכם בתיק ההוצאה לפועל. כלומר תוכלו לבצע גם בדיקת חובות לפי תעודת זהות, ומומלץ לעשות זאת כדי שתוכלו לתכנן בחוכמה את הצעדים הבאים שלכם.

שימו לב שבאפשרותכם גם לפנות לעורך דין הוצאה לפועל המייצג אתכם, והוא יוכל לסייע לכם לבצע בדיקת עיקול לפי תעודת זהות.

לצורך בדיקת תיק הוצאה לפועל, עורך הדין שלכם יכול להקיש את מספר הרישיון שלו, וכך לבדוק עבורכם את מצב הדברים תוך קבלת פירוט מלא, עדכני ומדויק.

 

בירור חייב בזמן שהות בחו"ל

בטח שמעתם רבות על חייבים שבורחים לארצות שונות בעקבות חובותיהם, או כאלה שהולכים לנסות לבנות לעצמם חיים חדשים ללא עיקולים. איך חייב השוהה בחו"ל יכול לבדוק את יתרת החובות שלו? האם הוא יכול לבצע בדיקת תיק הוצאה לפועל? או בדיקת תיקים בהוצאה לפועל? התשובה היא שהוא יכול לחתום על ייפוי כוח, אותו הוא נותן לעורך דין שיכול לבצע עבורו את הבדיקה "מרחוק".

בשלב מתקדם יותר, אם יהיה צורך, עורך הדין יוכל גם לפעול להסרת המגבלה המרחפת מעל ראשו של החייב השוהה בחו"ל, לרבות ביטול צו עיכוב יציאה מהארץ וסגירת תיק ההוצאה לפועל.

 

הסרת הגבלות על חייב

הזכרנו מגבלות, מה זה אומר בדיוק? אם החייב מתחמק כבר זמן רב מתשלום החוב, לפחות חצי שנה (6 חודשים). הזוכה יכול לבקש להטיל עליו מגבלות כדוגמת צו עיכוב יציאה מהארץ, הגבלה על חידוש או הוצאת דרכון, הגבלה על שימוש בכרטיס אשראי וכל הגבלה דומה אחרת. כדי להסיר את המגבלה, החייב יצטרך להוכיח שאכן יש לו את הרצון לפרוע את החוב, וכן, גם את היכולת. את הבקשה להסרת המגבלה, מומלץ מאוד לנסח בעזרת עורך דין המבין בתחום, וזאת כדי להגדיל את הסיכויים שהבקשה אכן תתקבל.

 

ממה צריך להיזהר בהתנהלות מול רשם ההוצאה לפועל?

חשוב לזכור שהגשת בקשה לרשם ההוצאה לפועל, היא למעשה מסירה של הגרסה העובדתית שלכם לאירוע, ומעת מסירת הגרסה העובדתית שלכם, יש להיצמד אליה. לכן חשוב מאוד להבין את השלכות פעולה זו ומומלץ (מאוד) לפעול באמצעות עורך דין העוסק בתחום, שידע להכווין ולהסביר לכם מה נכון לרשום בבקשה, ומה לא. הסיבה לכך היא שלא ניתן לשנות את הגרסה שמסרתם (לאחר הגשת הבקשה), ולכן מומלץ להסתייע בעורך דין לפני הגשת המסמכים לרשם ההוצאה לפועל.

 

הדרכים לסגירת תיק הוצאה לפועל

אז לאחר שערכנו בדיקת תיק הוצאה לפועל או בדיקת תיקים הוצאה לפעול, נשאלת השאלה, מהן הדרכים לסגור את תיק ההוצאה לפועל שראיתם שעומד כלפיכם? שימו לב לטבלה שלפניכם.

השיטה הסבר
תשלום החוב השיטה הפשוטה ביותר לכאורה, לאחר שגיליתם שאתם מוגדרים כחייבים בהוצאה לפועל? תוכלו לשלם באשראי או במזומן בכל אחת מלשכות ההוצאה לפועל. כמובן שאפשר לשלם גם בעזרת שובר תשלום בבנק הדואר, אותו ניתן לקבל דרך המוקד הטלפוני. אפשר גם לשלם בעזרת הוראת קבע, אם מדובר בהוצאה לפועל שקשורה למזונות.

התיק ייסגר לאחר התשלום, ואם הזוכה קיבל ישירות מהחייב, חובה עליו לעדכן את ההוצאה לפועל בדבר העובדה שהחייב העביר אליו תשלום (הרי ההוצאה לפועל לא מודעת לתשלומים אלו, ומכאן חלה החובה לעדכן). לאחר הפירעון, לא יחולו הליכים נוספים כלפי אותו חייב. כמובן שיש לוודא שהתיק נסגר בפועל. נמליץ לוודא מספר ימים לפני העברת התשלום שאין חוב נוסף (שאינכם מודעים אליו), שייתכן וגילויו יוביל לשינוי דרך הפעולה המשפטית. איך עליכם לוודא? בעזרת בדיקת תיק הוצאה לפועל (כמפורט בתחילת המאמר).

הגשת בקשה לחדלות פירעון אם החייב מבין שכבר לא יוכל לעמוד בתשלום החובות, בעיקר משום שמדובר בחובות משמעותיים. הוא יוכל להגיש בקשה לפשיטת רגל, שנקראת היום "בקשה לחדלות פירעון". במקרה כזה, החייב יצטרך לשלם את רק חלק יחסי מחובותיו, כאשר כיום נוכח השינויים החיובים שנעשו בחקיקה, ניתן לקבל צו שיקום כלכלי, לאחר שנה אחת בלבד!
סגירת תיק מחוסר מעש אם חלפו שנתיים מההליך האחרון שבוצע בתיק, רשם ההוצאה לפועל ישלח הודעה לזוכה שהוא צריך להעביר נימוקים כדי למנוע את סגירת התיק. כך נקבע בחוק. אם תוך 30 יום הזוכה לא יפעל, ולא ימסור סיבה מוצדקת, התיק ייסגר. מבחינת הזוכים, נציין, שזו בדיוק הסיבה שזוכים נדרשים לבצע בדיקת תיקים בהוצאה לפועל, לפני שפונים לחייב לתשלום חוב, משום שיכול לקרות מצב שהתיק נסגר מחוסר מעש.
הגשת בקשה לביטול עיקול בתיקי הוצאה לפועל ניתן להגיש בקשה לביטול עיקול משכורת או ביטול עיקול חשבון בנק מסיבות שונות ומגוונות (מפורט באתר במאמר ייעודי לכך). נציין שבמקרה כזה, מומלץ מאוד להיעזר בעורך דין שמבין בתחום ההוצאה לפועל. כמו כן, אם החוב שולם במלואו, אך עדיין משום מה מופיעה יתרת תשלום כלשהי, ניתן להגיש בקשה לביטול הליך הוצאה לפועל. מדובר על בקשה יחסית פשוטה שעיקרה טכני, שמטרתה היא רק להסב את תשומת ליבו של רשם ההוצאה לפועל, לכך שהתשלום בוצע, ויש לצרף אסמכתאות מתאימות. ניתן להגיש בקשה זו באופן עצמאי וללא ליווי עורך דין.

 

האינפורמציה שתקבלו בבדיקת תיק הוצאה לפועל

הסיבה העיקרית לחשיבות של בדיקת תיק הוצאה לפועל בעזרת עורך הדין היא האינפורמציה הרבה שתקבלו בבדיקה כזו. זה יכול להיות עדכון בדבר סטטוס התיק כיום, יכול להיות גובה החוב, ואם תפח בשל ריבית. יכול להיות עדכון לגבי הגבלות כאמור. בנוסף, תוכלו לראות את כלל העיקולים וגם את כלל הגורמים שאליהם הועברו מכתבים המודיעים על העיקול (כיום ובעבר).

למשל, האם נמסר עיקול לידי מעסיקים ומקומות עבודה קודמים בהם עבדתם בעבר, כמו גם אם נשלחו עיקולים לחברות ביטוח "ותפסו" את קרנות הפנסיה שלכם, תוכלו לבדוק אם הוטל עיקול על רכיב הפיצויים בקרן הפנסיה, אם הזוכה כבר ביקש לממש רכיב זה או הדבר טרם בוצע (אם טרם מומש הכסף, ניתן לפעול ולבצע פעולות משפטיות מיידיות עבורכם), ניתן לבדוק למשל אם עוקלה קרן ההשתלמות שלכם וכו'. לצד זה, ואף יותר חשוב, אם ישנם תיקים "רדומים", גם אותם תוכלו לראות, ואף להגיש בקשה לסגירת תיק מחוסר מעש במידת הצורך.

 

החתירה להסדר חוב – מתי תתרחש?

במקרים מסוימים, בדיקת תיק הוצאה לפועל תעלה את האפשרות להחליט על תכנית פעולה אחרת לכיסוי החובות. במקרה כזה ייבדק הכיוון של הסדר חוב עם הנושים. כמובן שהכל תלוי מה בדיוק מצבו הפיננסי של החייב. חשוב לקבל ייעוץ משפטי, מקצועי מקיף ומלא, מעורך דין הוצאה לפועל שידע להעריך בדיוק את מצבכם המשפטי והפיננסי, וידע לשמור על האינטרסים שלכם בניהול המשא ומתן עבורכם מול הנושה או הנושים שלכם. איך מתחילים בפועל? מהם השלבים? ומהן דרכי הפעולה המרכזיות שעומדות לרשותכם? כל זאת ועוד, במאמר שלפניכם עורך דין הסדר חובות.

 

הגשת בקשה מיידית לביטול עיקול משכורת וחשבון בנק

במקרים מסוימים יגיש עורך הדין לרשם ההוצאה לפועל בקשה מיידית לביטול עיקול משכורת בצירוף בקשה לביטול עיקול חשבון בנק, אם יראה שהחובות והעיקולים מכבידים על החייב באופן כל כך קיצוני עד שהוא לא מצליח לנהל שגרה כלכלית תקינה ועלול ליצור חובות חדשים היות והוא לא עומד בהתחייבויותיו השוטפות. במצב כזה, ועל מנת למנוע את המשך הידרדרות המצב, ניתן להגיע בקשה לביטול העיקולים לאלתר.

 

אז מה תפקיד עורך דין הוצאה לפועל?

עורך דין הוצאה לפועל ידע ללוות אתכם בכל משך ההליך. אם זה בהתייעצות לגבי הבדיקה עצמה, אם זה לאחר מכן, כשתדעו את התוצאות, ואם זה במשא ומתן עתידי על הסדר או בכל דרך משפטית אחרת העומדת לרשותכם, והחקיקה כיום מאפשרת הגנות משפטיות מצוינות בעזרתן ניתן לשנות את מערך הכוחות ביניכם לבין הנושים שלכם. בסוף, בכל תיק יש צורך לגבש דרך פעולה שהכי אפקטיבית לו, ואין ספק שמשרד עורך דין המבין בתחום, עם ניסיון וידע, שידאג לאינטרסים שלכם בצורה הטובה ביותר.

התשובה היא כן! בהחלט קיימת אפשרות להפחית את החובות במיוחד כיום לאחר שינוי החקיקה המבורך והרצון של המחוקק לפעול לשיקום כלכלי של חייבים ובני משפחותיהם.

לצד מה שפורט בהרחבה במאמר, חשוב לזכור שהגשת בקשה לרשם ההוצאה לפועל, היא למעשה מסירה של הגרסה העובדתית שלכם לאירוע, ומרגע שמסרתם את הגרסה העובדתית שלכם, אסור לסתור אותה, ועליכם להיצמד אליה מעתה ואילך.

חשוב להבין שזו נקודה קריטית, כדי למנוע מצב שבו חלילה לא תמצאו עצמכם בסיטואציה חמורה ומורכבת שבו תואשמו "במסירת גרסאות סותרות", שתרסק את האמינות המשפטית שלכם מול הרשם.

מענה הטלפוני במספר 073-2055000 או *35592. המוקד פתוח כל יום ראשון עד חמישי, בין השעות 8:00 עד 16:00, ובימי שישי וערבי חג בין השעות 08:00 עד 12:30.

התשובה היא כן! אפשר להגיש בקשה מיידית לביטול עיקול חשבון בנק לצד בקשה לביטול עיקול משכורת, ועורך הדין שלכם ידע לכוון אתכם בדיוק מה נדרש לעשות לצורך כך. 

תוכן עניינים

לא רוצים לשכוח את המידע? שלחו לעצמכם את המאמר >>>
שתף בוואטסאפ
עורך דין אורי גילת
עורך דין אורי גילת

עו"ד אורי גילת מתווה באופן אישי את דרכי הטיפול בכל התיקים במשרד, וזאת ביחד עם צוות עתיר ניסיון וידע, תוך שימת דגש על יצירתיות, בניית אסטרטגיה משפטית נכונה, מחקר משפטי מעמיק ומאבק חסר פשרות עד למיצוי זכויותיו של כל לקוח.

מאמרים נוספים
פתיחת חשבון בבנק הדואר ללקוח מוגבל
מהן הזכויות שקבע החוק ומהן ההגבלות, מהי הוראה 422 של המפקח על הבנקים, כל המידע הדרוש במדריך שלפניכם >>>
עיקול חשבון בנק ללא התראה
עיקול חשבון בנק ללא התראה – איך דואגים לטיפול מהיר ויעיל בבעיה?
עורך דין חובות
מה זה עורך דין חובות? ואיך הוא יכול לסייע לכם לטפל בחובות הכספיים שלכם? בנוסף, הסברנו כיצד החוק בא לעזור לחייבים לסגור את התיקים בהוצאה לפועל, למחוק חובות ועוד.
איך בודקים עיקול על חשבון בנק?
איך בודקים עיקול על חשבון בנק? כל מה שחשוב לדעת אם חשבון הבנק שלך מעוקל על ידי ההוצאה לפועל
תוך כמה זמן מתבטל עיקול על חשבון בנק?
תוך כמה זמן מתבטל עיקול על חשבון בנק? המטרה: ביטול עיקול חשבון בנק במהירות האפשרית בקלות ובמינימום נזקים
רשימת תיקים לחייב – עו"ד אורי גילת מסביר מהן האפשרויות של חייבים
אז מה באמת אתם יכולים לעשות? מהי האפשרות המומלצת ביותר? ומהי רשימת תיקים לחייב בכלל? כל הפרטים, עם הסבריו המלומדים של עורך דין אורי גילת, במאמר שלפניכם.
בדיקת עיכוב יציאה מהארץ – איך מתבצעת ומה עושים שהוטל צו עיכוב יציאה?
במאמר זה נפרט מהן הדרכים באמצעותן תוכלו לבצע בדיקת עיכוב יציאה מהארץ לפי תעודת זהות או במענה הטלפוני, ונסביר מהם התנאים שמאפשרים ביטול עיכוב יציאה מהארץ באופן מידי, ואילו עוד אפשרויות עומדות לרשותכם?
ביטול עיקול משכורת
עיקול משכורת הוא אחד מאמצעי הגבייה האפקטיביים ביותר שעומדים לרשות הנושים במערכת ההוצאה לפועל, והם משתמשים בהם לרוב בצורה דורסנית לשם גביית חובות כאשר אין לחייב נכסים או רכוש לעקל. במאמר זה נרחיב על הנסיבות שבהן מוטל עיקול על משכורתו של חייב, תוך התייחסות להגנות הקיימות בחוק הגנת השכר שחובה עליכם לדעת!, ונסביר כיצד ניתן לבצע ביטול עיקול משכורת בהוצאה לפועל, ומדוע מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין המתמחה בתחום.
הפטר בהוצאה לפועל לפי החוק החדש
מה זה אומר "הפטר בהוצאה לפועל לפי החוק החדש"? מה כולל ההליך וממה צריך להימנע? למה צריך עורך דין במקרה כזה? ואיך בוחרים את עורך הדין המתאים ביותר עבורנו?
ערעור על החלטת רשם ההוצאה לפועל
מה קורה כאשר אנחנו מתנגדים להחלטה של רשם ההוצאה לפועל? כיצד מתנהל הליך ערעור על החלטת רשם ההוצאה לפועל? מה כדאי לדעת? ומה הסיבה המרכזית לפנות לעורך דין הוצאה לפועל במקרים אלו?
עורך דין עיקולים – המטרה לסגור את תיקי החובות במינימום סיכונים ונזקים
עורך דיו עיקולים: איך עורך דין שהמייצג חייבים מבטל עיקול חשבון בנק ועיקול משכורת בהוצאה לפעול? מהן הדרכים המומלצות לבטל עיקולים? מומלץ לקריאה
עורך דין הוצאה לפועל חינם – פתחו נגדך תיקים בהוצל"פ? יש דרכים להתמודד ולחזור לשליטה כלכלית
מה זה עורך דין הוצאה לפועל חינם? סיוע משפטי עבור מי שפתחו נגדו תיקים הוצאה לפועל, ואילו דרכים יש כדי להתמודד עם החובות ולחזור לשליטה כלכלית?

מתמודדים עם חובות?

השלימו פערי ידע | דעו שיש מגוון פתרונות יצירתיים | פנו לייעוץ משפטי  
היערכות נכונה תסייע לכם למזער נזקים, להימנע מטעויות או לפחות לצמצם אותן.

הכנו לכם שלושה מדריכים מרוכזים ופרקטיים לניהול חובות שמותאמים למצבים השונים לצד כללי זהירות חשובים, טיפים לחייבים, ושיטות נפוצות להגנה על הנכסים.

הירשמו והמדריך הראשון ישלח אליכם ישירות לנייד (זמן קריאה: 3 דקות)
תרצו לשוחח עימנו? סמנו בתחתית העמוד או התקשרו. בהצלחה!

מעבר לצ׳אט
💬 צריכים עזרה?
שלום 👋
דברו איתי בוואטסאפ