חייגו לייעוץ:
077-803-5216

עורך דין עיקולים – המטרה לסגור את תיקי החובות במינימום סיכונים ונזקים

בעלי חובות, אם הגעתם לשלב שבו נפתחו נגדכם תיקים בהוצאה לפועל, זה כבר מתחיל להיות רציני, המציאות מתחילה ללחוץ יותר ויותר, ואתם מייחלים למצוא את הדרך שתעזור לכם לפתור את סאגת החובות בצורה טובה וקלה, שתביא את השקט שאחרי.

הוצאה לפועל נוקטת בסנקציות שונות כלפי בעלי תיקי חובות – הגבלות בהתנהלות בחיים, עיקולים של כסף ורכוש, ועוד. מי שיש בידיו את הסכום להחזיר את כל חובותיו יכול להתקרב מאוד לפתור את הבעיה בלי יותר מדי מהמורות, אבל ברוב המקרים זה לא המצב, והיכולת הכלכלית להחזיר את החוב היא מוגבלת, בוודאי כאשר מדובר בחובות שמסתכמים לסכום גבוה שהוא לא בר החזר עבור מרבית האנשים.

משרד עורך דין עיקולים, שמתמחה בביטול עיקולים בהוצאה לפעול, מסייע לחייבים בכל השלבים בהם החוב שלהם מתחיל להוות בעיה – כבר בדרישת החוב כשהנושים פונים אליהם, כשמגיעים מכתבי התראה על החובות, וגם כאשר נפתחים תיקים בהוצאה לפועל בגלל החובות. תמיד עדיף להגיע בשלב מוקדם ככל האפשר, אבל בכל שלב אפשר לעזור לחייב שסבוך עם תיקים בהוצאה לפועל, במס הכנסה וכד', ולייעץ לו במציאת הפתרונות הטובים עבורו.

משרדנו עוסק שנים ארוכות בייצוג בעלי חובות עם תיקים בהוצאה לפועל. תמיד נשאף לסייע לכל אחד מהם במציאת הפתרון המתאים והאופטימלי עבורו, אחרי בירור מעמיק של התיק והנתונים. מחיקת תיק חובות בהוצאה לפועל לא מתרחשת ברגע אחד. בנוסף, יש כמה פתרונות שעומדים לרשות החייב, וחשוב להתאים כל פתרון לפי המקרה. יש סיבה לכך, משום שבחירה בפתרון לא מתאים, כשלא נבדקו כל נתוני החייב, יכולה לסבך אותו או את בני משפחתו ולסכן את כספו, את נכסיו ואת עתידו הכלכלי.

מה תמצאו במאמר זה?

  • המידע שחשוב לדעת, מה עושים כשנפתחו נגדך תיקי חובות בהוצאה לפועל?
  • כל הדרכים בהן החוק עומד לצידם של החייבים, גם למי שנושאים בחובות כבדים.
  • הסבר מדוע חשוב כבר בתחילת ההתנהלות מול הוצאה לפועל להתייעץ עם בעל מקצוע, כדי לא לעשות טעויות שאחרי זה הולכות איתך לכל אורך התהליך.
  • כיצד בוחנים את כל הנתונים לקראת מציאת הפתרון המתאים ש"מוחק" את החובות מבלי לפגוע בחייב, וכיצד נמנעים מבחירת פתרונות שיגרמו לחייב לנזקים להרבה מאוד שנים.
  • ועוד הפתעה למי שחושש שבגלל מצבו הכלכלי לא יוכל להיעזר במשרד עורך דין לענייני עיקולים, שמתמחה בייצוג חייבים בהוצאה לפעול.

 

מטרת המאמר היא שתבינו – גם אם נקלעתם לחובות מייאשים יש דרכים להתמודד, דרכים חוקיות שהחוק מאפשר למי שחייבים להיחלץ ממצב הביש ולחזור לחיים בלי הדאגות המפרכות שגורמים החובות. אתם יכולים לעשות זאת לבד, או עם עורך דין הוצאה לפועל מומלץ, שמתמחה בביטול עיקולים.

קריאה יעילה – ורגועה.

עורך דין עיקולים
עורך דין עיקולים

מהי הוצאה לפועל, ולמה השד אינו נורא כל כך

הוצאה לפועל היא זרוע של רשות האכיפה והגבייה. וכמו שמעיד שמה של הרשות, היא עוסקת באכיפה ובגבייה של חובות שלא הושבו לבעליהם (זוכים/ נושים). הנושים פונים להוצאה לפועל בדרך כלל אחרי שלא הצליחו לגבות את החובות בכוחות עצמם, והם זקוקים לסיוע. החייבים לא מחזירים חובות מסיבות שונות: החייב לא מעוניין להחזיר את החוב, אין ביכולתו הכלכלית להשיב את החוב, הוא מכחיש שיש חוב, ועוד.

בתחילת התהליך, לשכת ההוצאה לפועל שולחת מכתב התראה לבעל החוב. לאחר שאין היענות והחוב לא שולם עדיין, נפתח תיק הוצאה לפועל שמטרתו גביית הסכום מהחייב. במידה ובעל החוב לא משלם עדיין מחובו ולא מראה נכונות כלשהי לכך, מתחילים הליכי הוצאה לפועל שכוללים הטלת סנקציות שונות על החייב, בהן: עיקול חשבון בנק ו/או משכורת, עיקול נכסים – מיטלטלין ומקרקעין, הוצאת צו עיכוב יציאה מהארץ, צו מאסר (לעיתים בחוב מזונות) ועוד.

הסנקציות והמגבלות משבשות את מהלך החיים התקין, וזו בעצם מטרתן, על מנת לתמרץ את בעל החוב להזדרז לשלם את חובו, או לפחות להתחיל בהליכים ולהראות נכונות לכך שהוא מתכוון לשלם. אפשר להבין את הקושי הרב. הגבלת הגישה לחשבון בנק ולכספים פוגעת ישירות בניהול החיים התקין, עיקולי רכוש זה מצב טראומטי ולא נעים. זו מציאות שמרגישה כסיוט, וחוסר האונים של בעל החוב הוא גדול.

עיקר החובות בגינן נפתחים תיקי גבייה בהוצאה לפועל: משכנתא, שטרות חוב, כתב ערבות, מסמכי חוב, צ'קים, חשבוניות, תשלומים שעוכבו, תשלומים שנקבעו בפסק דין, ועוד. החובות הם מול גורם אחד או מספר גורמים, מול אנשים פרטיים או גופים, ובכל מקרה בדרך כלל אלו לרוב סכומים גבוהים, שלא קל להחזירם בתוך זמן קצר. בטח לא לאדם פרטי.

ויחד עם זאת – בתוך כל הכאוס המפחיד הזה חשוב לזכור כי ההוצאה לפועל הוקמה כגוף מסייע לנושים לגבות חוב שלא זכו לקבלו. אין לו עניין לפגוע בחייבים כל עוד הם מראים נכונות לשתף פעולה עם דרישת התשלום, בהסדר כזה או אחר.

בנוסף, החוק עומד לצידם של החייבים, ובשנים האחרונות זה קורה ביתר שאת – ולכן חוקקו חוקים שמטרתם לקדם את הפתרונות לסגירת תיקי החובות על מנת שהחייבים יוכלו לעשות "ריסטארט", בתקווה לחיים נטולי חוב.

 

החוק עומד לצד החייבים – סגירת תיק חובות בהוצאה לפועל

לחייבים שנפתחו נגדם תיקים בהוצאה לפועל עומדים כמה וכמה פתרונות לסגירת התיקים. יש מבחר הגנות משפטיות שמסייעות בסגירת החובות, גם תיקי חובות כבדים ומייאשים, כך שהכול יישאר כזיכרון עמום וישן.

בעלי חובות פונים אלינו בעקבות חיפושיהם אחר עורך דין עיקולים שמתמחה בסגירת תיקי חוב. אנחנו רוצים לייעץ להם, לעזור להם, ועוד לפני כן – להרגיע אותם שהעניין פתיר, אפילו יותר בקלות ממה שהם חושבים.

כחלק מהעזרה בגיבוש פתרון לכל חייב שפונה אלינו, אלו העקרונות שמנחים אותנו בבחירת ההגנה המתאימה שתסייע לבעל חוב שהסתבך עם הוצאה לפועל להיחלץ מהמצב:

  • מינימום נזקים וסיכונים לחייב.
  • אפשרויות תשלומים ריאליות עבור בעל החוב.
  • התחשבות בפרמטרים ונתונים של סטטוס החייב – בני משפחה, ירושה, עיסוק, וכד'.
  • בדיקה האם מדובר בדרישת חוב שנובעת מסכסוכים אישיים, או חובות שאין בהם עניין אישי.

 

כל נתון שקשור לבעל החוב נלקח בחשבון כדי לסייע לו, במינימום נזקים וסיכונים, ותוך שמירה על מעמד יציב שלו במשא ומתן על החוב. לצד שמירה על נכסיו, שלא יעוקלו חלילה, ישנן דרכים לנצל את העובדה שיש לבעל החוב נכסים מסוימים, על מנת שאלה יוכלו לסייע לו ולחזק את מעמדו במסגרת הסדרי החזרי החוב.

 

רגע לפני: צוללים לתוך הנתונים על מנת להתאים לכל חייב את הפתרון המתאים

לשם סגירה של תיקי חובות בהוצאה לפועל חובה להכיר את החוק על סעיפיו הקטנים. בד בבד, חשוב להכיר את הנתונים של בעל החוב. השילוב בין ידיעת החוק ונתוני החייב יסייעו לגבש את הפתרון שהכי מתאים לטיפול בתיק החוב.

חשוב: לבחור בפתרון שמשקלל את כלל הפרמטרים של בעל החוב. בחירה ללא היכרות עם התמונה המלאה של נתוני בעל החוב עלולה להזיק לו ולסבך אותו עם הגבלות וסנקציות שילוו אותו למשך שנים, רק בגלל חוסר הבנה, והכול בגלל "טעות קטנה". חייב שעובד על סגירת החוב שלו רוצה לצאת לחיים של שליטה כלכלית ללא הגבלות וסנקציות שיש לו בגלל החוב. ולכן חשוב למצוא עבורו את הפתרון שישאיר את כל נושא החובות וההגבלות מאחוריו.

להלן חלק מרשימת הנושאים שאנו בודקים אצל בעל החוב על מנת להתאים עבורם את ההגנה הראויה ביותר:

  • זכאות לירושה עתידית
  • קיומם של כספים מעוקלים מהעבודה (קרן השתלמות/ פיצויים)
  • אפשרות החזר של החוב
  • הפרשות לקרן הפנסיה
  • ועוד.

בחירה שלא משקללת את נתוני החייבים יכולה לסבך אותם בשלל אופנים. למשל:

  • יש לשקול היטב אם בוחרים בפתרונות הסדר שכוללים תחקור לעומק של נתונים ומידע, מאחר ואלה יכולים להעלות מידע "נסתר" שיתגלה ויזיק לחייב.
  • עסקים רווחיים ופעילים של חייבים עלולים להסתבך עם עיקולים וסנקציות לא רצויים, בבחירה של פתרונות לא מתאימים.
  • דירת מגורים או זכויות בירושה של חייב עלולים להינזק אם בוחרים בפתרון שמאפשר גישה לנסכי החייב.

היכרות עם החוק והיכרות עם בעל החוב הם המפתח לפתרון המדויק לכל אחד.

 

החוק לרשות החייבים: אלה ההגנות בחוק ההוצאה לפועל

להלן פירוט ההגנות שהחוק מציע כלפי חייבים בעלי תיקים בהוצאה לפועל.

ההגנה כלפי בעל החוב

מידע והסבר

השגות ביחס לחוב

כתב התנגדות לביצוע שטר או סכום קצוב כתב הגנה שמגיש בעל החוב שיש לו טענות הקשורות לחוב, במקרים של תיקי שטרות או סכום קצוב. ניתן להגיש תוך 30 ימים מיום קבלת האזהרה, לשם עיכוב התקדמות ההליכים ובירור בביהמ"ש השלום.

מזעור נזקים

בקשה לעיכוב/ ביטול הליכים בעל חוב יכול לבקש ביטול או עיכוב של מגבלות שהוטלו עליו, בתוספת נימוקיו לבקשה.
ביטול עיקול חשבון בנק זוהי סנקציה קשה במיוחד שמקשה על ניהול חיים תקין, משום שלבעל החוב אין גישה למקורות הכספיים שלו.

ביטול של עיקול חשבון הבנק היא אחת ההגנות שאנו מפעילים לטובת לקוחות בעלי החוב שיש לנו, עם הצלחות גם במקרים המורכבים והקשים ביותר.

ביטול עיקול משכורת בקשה לביטול עיקול החשבון ניתן להגיש בפרק זמן קצר, יחד עם נימוקים נלווים לבקשה.

חוב שנפרע

טענת "פרעתי" בהוצאה לפעול

 

טענת "פרעתי" החייב יכול לטעון כאשר החובות שעומדים נגדו נפרעו במלואם או בחלקם, תוך צירוף מסמכים המאשרים ששילם. יש לוודא שהנושים מבטלים את דרישת החוב ששולם.

יכולת מוגבלת להשבת החוב

חקירת יכולת בלשכת ההוצאה לפועל

+

הגשת בקשה לצו תשלומים בהוצאה לפועל

 

בעל חוב יכול לבקש הליך חקירת יכולת כאשר יכולת ההחזר שלו מוגבלת. הבדיקה מתבצעת פרונטלית מול רשם ההוצאה לפועל או עם מסמכים שהוגשו אליו. לאחר אישור הבקשה, בהוצאה לפועל נוהגים לקבוע צו תשלומים חודשי להחזר ההלוואה על פי יכולות בעל החוב.

חקירת יכולת ניתן ליזום עד 21 יום ממכתב האזהרה של הוצאה לפועל.

**זוהי אחת ההגנות המורכבות והטריקיות לבעל חוב, משום שהיא עלולה לסבך אותו. חשוב להכירה היטב לפני שבוחרים בה. קראו כאן: המאמר המפרט – כל מה שחשוב לדעת על חקירת יכולת.

הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי או הליך הפטר בהוצאה לפועל

 

 

הליך שמתבצע ביוזמת בעל החוב. במידה וההליך מאושר והוא מוכרז כחדל פירעון, בונים עבורו תוכנית שיקום כלכלי שכוללת תשלום חלקי ויחסי של החובות, על פי קביעה של צו תשלום חודשי שמותאם ליכולותיו.

  • בתום ההליך יוצא צו הפטר, ויתרת החוב נמחקת.
  • על פי החוק החדש ניתן לקבל צו שיקום כלכלי כבר אחרי שנה.
  • פונים להגנה הזאת כשרואים שאין אפשרות ריאלית אחרת להחזר החוב ולשיקום כלכלי. בדרך כלל זה קורה כשהחובות גבוהים ויכולת ההחזר נמוכה.
  • להגנה זו יש השלכות שונות על חיי החייב, ולכן מומלץ לבחור בה לאחר התייעצות עם בעלי מקצוע שמבינים בתחום, כמו עורך דין עיקולים, שמתמחה בהוצאה לפועל ובהליכי חדלות פירעון.
  • לרבים מהחייבים שהיכרנו לא קל לבחור בפתרון הזה של הליך חדלות פירעון, אבל לפעמים זו האפשרות הטובה ביותר "לנקות את השולחן" ולהמשיך בחיים עם שליטה כלכלית טובה יותר, בלי התיק הכבד של החובות.

הליך הוצאה לפועל הכולל מספר תיקים

איחוד תיקים בהוצאה לפועל (החוק החדש) אם יש לבעל חוב מספר תיקים בהוצאה לפועל, רצוי לבקש לאחד אותם, מטעמי התייעלות, פריסת תשלומים נוחה, וריביות מוקטנות. החל מפברואר 2023 יצא תיקון חדש לחוק שמאפשר פריסת תשלומים ארוכה יותר עם החזר חודשי נמוך יותר של החוב.

 

למה חשוב לבעלי חוב להתייעץ עוד לפני הפנייה הראשונה (והקריטית!!) להוצאה לפועל

עורך דין הוצאה לפועל שמתמחה בביטול עיקולים, יכול לחסוך לכם הרבה טרחה וטעויות במשך כל שלבי הטיפול בתיק החובות שלכם.

מתי מומלץ לפנות לייעוץ משפטי?

  • כשיש לכם חובות משמעותיים, עוד לפני נקיטת צעדים נגדכם.
  • עם קבלת מכתב מהוצאה לפועל בגין החובות.
  • כאשר מופעלים נגדכם הליכים וסנקציות של הוצאה לפועל.
  • בכל שאלה הנוגעת לחובות שלכם.

נסביר למה מומלץ לפנות לייעוץ אצל עורך דין שמתמחה בהוצאה לפועל, שמנוסה בהגנה על חייבים ומעניק שירות משפטי, כגון: ביטול עיקול חשבון בנק, ביטול עיקול משכורת, ביטול עיקולים תוך 24 שעות במקרים דחופים בהתאם לחוק ועוד, ונסביר גם מדוע מומלץ לעשות זאת מוקדם ככל האפשר.

הפנייה הראשונה של בעל החוב להוצאה לפועל היא מאוד משמעותית. הפרטים שימסור שם בגרסה הראשונה הם אלה ש"הולכים" איתו לאורך כל הדרך שבה מטפלים בתיקי החובות שלו. לכן, אי דיוק בפרטים, או נתונים שגויים שיימסרו – רק יסבכו את התיק והטיפול בכם, ויערערו את מעמדכם מול הרשויות, כולל הרשות השיפוטית שתדון בעניינכם.

לאחר הגשת הבקשה בהוצאה לפועל אין אפשרות לחזור בכם מן הנתונים והמידע שהצגתם בפנייה הראשונית שלכם. אז אתם יכולים להבין את המשמעות: הקפידו למסור את הגרסה הראשונית המדויקת שלכם, ובדקו שהמסמכים שאתם מגישים כוללים את הנתונים המדויקים.

מומלץ להתייעץ לכל אורך הדרך עם עורך דין לענייני עיקולים בהוצאה לפועל שמתמחה בתחום, וכמו שניתן להבין – חשוב לעשות זאת עוד בטרם אתם פונים לראשונה להוצאה לפועל לטיפול ולסגירת תיקי החוב שלכם.

 

איך אשלם לעורך דין שיבטל את העיקולים בהוצאה לפועל כשאני שקוע בחובות? אנו מציעים הסדרי תשלום נוחים ומתחשבים

אם הופעלו נגדכם הליכי גבייה מטעם הוצאה לפועל בגלל חובות, עורך דין שמתמחה בטיפול בחייבים, יבטל את העיקולים, לפעמים הביטול עיקול הוא מידי, כלומר ההחלטה ניתנת אפילו עוד באותו היום (ביטול עיקולים תוך 24 שעות), והדבר נעוץ לרוב בעומס העבודה שמוטל כעת רשם ההוצאה לפועל. עורך דין עיקולים, יוכל לסייע לכם לסגור את תיקי החובות באופן יעיל וללא טעויות, ולקצר לכם את הדרך לתחושת החופש מהחובות המעיקים.

בעיה מוכרת לנו היא שרבים מבעלי החובות לא יכולים לשלם בעד ליווי מקצועי של עורך דין בגלל שמצבם הכלכלי לא מאפשר זאת. הלוא הם הגיעו למצב הזה של תיקים בהוצאה לפועל בגלל שהם שקועים בחובות…

אנו מודעים למצב. לכן בכל מקרה דלתנו פתוחה ואנו מציעים פגישת יעוץ בנושא תיקי החוב שלכם בהוצאה לפועל, ללא התחייבות. נשמח לתת במהלכה מידע רב ערך פרקטי ויישומי.

לקוחות שבוחרים להמשיך איתנו ולקבל ליווי בטיפול בסגירת תיקי החובות שלהם מקבלים הסדר תשלום מיוחד שמתחשב במצבם הכלכלי. בסופו של דבר מטרתנו לעזור להם, להוציא אותם מהמצב הזה, ולהביאם לשליטה כלכלית מחודשת. או במילים אחרות ומניסיון רב: בסוף הכול מסתדר.

יש לא מעט עורכי דין עיקולים שמתמחים בהליכי הוצאה לפועל, מוכרים ומומלצים, שעוזרים עם הידע הרב שלהם לבעלי חובות לסגור את התיקים שלהם במינימום סיכונים ונזקים.

כיצד אבחר עורך דין עיקולים מומלץ? נקודות למחשבה.

  • מקצועיות וניסיון – ידע וניסיון עוזר בטיפול יעיל ומוצלח גם במקרי החובות הקשים והמורכבים ביותר.
  • אמפתיה – הרגשה שיש הבנה של מצבכם ונכונות ורצון לעזור לכם, כולל התחשבות בתשלום.
  • אמינות – משרד עם קבלות והוכחות של הצלחה, וההבנה שאפשר למסור את כל המידע שלכם ללא חשש.
  • המלצות – המלצות ממכרים, קריאת המלצות של לקוחות (בחיפוש אחר עורך דין שיבטל את העיקולים שהוטלו עליכם, ויפעל להסרתם בהליכי הוצאה לפועל – המלצות זה חשוב). אל תוותרו על האפשרות להיכרות אישית ומקרוב, גשו לקבל ייעוץ ללא התחייבות, וכך תגבשו את ההבנה שהגעתם למקום הנכון.

 

אם יש לכם תיקים בהוצאה לפועל ונפתחו נגדכם הליכי גבייה אנחנו יודעים ומבינים מה אתם חווים וכיצד אתם מרגישים. כרגע נראה שהכול קורס, ולכן עוד יותר חשוב לנו לעזור לכם להיחלץ מהמצב, ולחזור לשלוט בעצמאותכם הכלכלית ולחיות ללא חובות.

רוצים לדעת עוד? פנו אלינו בכל שאלה.

הליך חדלות פירעון כולל שלושה שלבים עיקריים:

  • בקשה לצו פתיחת הליכים, לאישור סטטוס של חדלות פירעון.
  • צו לשיקום כלכלי שכולל את פריסת תשלומי החובות, בהתאם ליכולותיו של החייב.
  • קבלת הפטר – צו מחיקת חובות – לאחר שהחייב עמד בדרישות התשלומים כפי שפורטו בצו לשיקום כלכלי.

ניתן להגיש בקשה עצמאית להליך חדלות פירעון, ואפילו לעשות זאת דרך האינטרנט. אולם חשוב להבין כי מדובר בהליך מכריע ובעל משמעויות רבות, שבדרך כלל "הולכים עליו" כברירת מחדל אחרונה. לכן מומלץ להתייעץ עם עורך דין לענייני עיקולים, שבקיא בתחום דיני חדלות פירעון, רגע לפני שהולכים על הליך חדלות פירעון.

תוכן עניינים

לא רוצים לשכוח את המידע? שלחו לעצמכם את המאמר >>>
שתף בוואטסאפ
עורך דין אורי גילת
עורך דין אורי גילת

עו"ד אורי גילת מתווה באופן אישי את דרכי הטיפול בכל התיקים במשרד, וזאת ביחד עם צוות עתיר ניסיון וידע, תוך שימת דגש על יצירתיות, בניית אסטרטגיה משפטית נכונה, מחקר משפטי מעמיק ומאבק חסר פשרות עד למיצוי זכויותיו של כל לקוח.

מאמרים נוספים
פתיחת חשבון בבנק הדואר ללקוח מוגבל
מהן הזכויות שקבע החוק ומהן ההגבלות, מהי הוראה 422 של המפקח על הבנקים, כל המידע הדרוש במדריך שלפניכם >>>
עיקול חשבון בנק ללא התראה
עיקול חשבון בנק ללא התראה – איך דואגים לטיפול מהיר ויעיל בבעיה?
עורך דין חובות
מה זה עורך דין חובות? ואיך הוא יכול לסייע לכם לטפל בחובות הכספיים שלכם? בנוסף, הסברנו כיצד החוק בא לעזור לחייבים לסגור את התיקים בהוצאה לפועל, למחוק חובות ועוד.
איך בודקים עיקול על חשבון בנק?
איך בודקים עיקול על חשבון בנק? כל מה שחשוב לדעת אם חשבון הבנק שלך מעוקל על ידי ההוצאה לפועל
תוך כמה זמן מתבטל עיקול על חשבון בנק?
תוך כמה זמן מתבטל עיקול על חשבון בנק? המטרה: ביטול עיקול חשבון בנק במהירות האפשרית בקלות ובמינימום נזקים
רשימת תיקים לחייב – עו"ד אורי גילת מסביר מהן האפשרויות של חייבים
אז מה באמת אתם יכולים לעשות? מהי האפשרות המומלצת ביותר? ומהי רשימת תיקים לחייב בכלל? כל הפרטים, עם הסבריו המלומדים של עורך דין אורי גילת, במאמר שלפניכם.
בדיקת עיכוב יציאה מהארץ – איך מתבצעת ומה עושים שהוטל צו עיכוב יציאה?
במאמר זה נפרט מהן הדרכים באמצעותן תוכלו לבצע בדיקת עיכוב יציאה מהארץ לפי תעודת זהות או במענה הטלפוני, ונסביר מהם התנאים שמאפשרים ביטול עיכוב יציאה מהארץ באופן מידי, ואילו עוד אפשרויות עומדות לרשותכם?
ביטול עיקול משכורת
עיקול משכורת הוא אחד מאמצעי הגבייה האפקטיביים ביותר שעומדים לרשות הנושים במערכת ההוצאה לפועל, והם משתמשים בהם לרוב בצורה דורסנית לשם גביית חובות כאשר אין לחייב נכסים או רכוש לעקל. במאמר זה נרחיב על הנסיבות שבהן מוטל עיקול על משכורתו של חייב, תוך התייחסות להגנות הקיימות בחוק הגנת השכר שחובה עליכם לדעת!, ונסביר כיצד ניתן לבצע ביטול עיקול משכורת בהוצאה לפועל, ומדוע מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין המתמחה בתחום.
הפטר בהוצאה לפועל לפי החוק החדש
מה זה אומר "הפטר בהוצאה לפועל לפי החוק החדש"? מה כולל ההליך וממה צריך להימנע? למה צריך עורך דין במקרה כזה? ואיך בוחרים את עורך הדין המתאים ביותר עבורנו?
ערעור על החלטת רשם ההוצאה לפועל
מה קורה כאשר אנחנו מתנגדים להחלטה של רשם ההוצאה לפועל? כיצד מתנהל הליך ערעור על החלטת רשם ההוצאה לפועל? מה כדאי לדעת? ומה הסיבה המרכזית לפנות לעורך דין הוצאה לפועל במקרים אלו?
עורך דין הוצאה לפועל חינם – פתחו נגדך תיקים בהוצל"פ? יש דרכים להתמודד ולחזור לשליטה כלכלית
מה זה עורך דין הוצאה לפועל חינם? סיוע משפטי עבור מי שפתחו נגדו תיקים הוצאה לפועל, ואילו דרכים יש כדי להתמודד עם החובות ולחזור לשליטה כלכלית?
צו הבאה בהוצאה לפועל
מה זה אומר צו הבאה במובן של ההוצאה לפועל? מתי משתמשים בו? מי מוסמך להוציא אותו? מה קורה לאחר מכן? איך אפשר לבטל צו הבאה? ולמה מומלץ להתייעץ עם עורך דין כשמדובר בהליך כזה?

מתמודדים עם חובות?

השלימו פערי ידע | דעו שיש מגוון פתרונות יצירתיים | פנו לייעוץ משפטי  
היערכות נכונה תסייע לכם למזער נזקים, להימנע מטעויות או לפחות לצמצם אותן.

הכנו לכם שלושה מדריכים מרוכזים ופרקטיים לניהול חובות שמותאמים למצבים השונים לצד כללי זהירות חשובים, טיפים לחייבים, ושיטות נפוצות להגנה על הנכסים.

הירשמו והמדריך הראשון ישלח אליכם ישירות לנייד (זמן קריאה: 3 דקות)
תרצו לשוחח עימנו? סמנו בתחתית העמוד או התקשרו. בהצלחה!

מעבר לצ׳אט
💬 צריכים עזרה?
שלום 👋
דברו איתי בוואטסאפ