חייגו לייעוץ:
077-803-5216

עורך דין הוצאה לפועל חינם – פתחו נגדך תיקים בהוצל"פ? יש דרכים להתמודד ולחזור לשליטה כלכלית

"הוצאה לפועל" הוא מושג שיכול להטיל אימה על כל מי שנפתחו הליכים ותיקים נגדו בגלל חובות, וחושש מעיקול משכורת או חשבון בנק, עיקול רכוש, צו עיכוב יציאה מהארץ ועוד סנקציות למיניהן.

נפתחו נגדך הליכי הוצאה לפועל? עם התנהלות נכונה, אפשר לצאת מזה בשלום ועם מינימום פגיעה.

לקוחות שמחפשים עורך דין הוצאה לפועל בחינם, וזכאים לקבל סיוע משפטי (ובפרט אלו שלא זכאים לעורך דין בחינם מהמדינה), מגיעים אליי ומשתפים אותי בתסריטי האימה המסחררים שמלווים אותם 24/7, ואני יכול להרגיע – אין מה לחשוש, יש פתרון כמעט לכל מצב, גם למצבים הכי מורכבים.

במאמר זה אני אספר כיצד כדאי להתנהל, למה יש סיבה לאופטימיות (תתפלאו, אבל יש), למה לא "לקפוץ" על הפתרון הראשון שנשמע לכם (ואולי יכול לסבך אתכם או את קרוביכם), איזו טעות לא לעשות כבר בתחילת הטיפול בבעיה (טעות אחת מול פקידי הוצאה לפועל שיכולה לעלות לכם ביוקר מול הרשויות), ומתי מומלץ להיעזר בעורך דין מנוסה בתחום שיכול לתת לכם פתרונות פרקטיים ויעילים שיעזרו לכם לחזור להשיג שליטה כלכלית ולשפר את מצבכם. אתם יכולים לחפש עורך דין הוצאה לפועל חינם (ללא עלות), דרך הסיוע המשפטי, בחרו כזה שנמצא בסביבה בה אתם גרים, אבל לרוב למיקום הגיאוגרפי אין בהכרח חשיבות. לקוחותינו מגיעים מכל רחבי הארץ.

חשוב לדעת: החוק בא לשמור על זכויות הזוכים (אנשים שחייבים להם כספים), אך יחד עם זאת החוק גם בא להגן על חייבים שיש להם חובות. רק צריך להכיר את כל האמצעים שהחוק מאפשר כדי להוציא אתכם מהבוץ שיצרו החובות (ולרוב זה בוץ רציני).

עורך דין הוצאה לפועל חינם
עורך דין הוצאה לפועל חינם

הוצאה לפועל – למה קיים תהליך כזה?

הוצאה לפועל היא זרוע של רשות האכיפה והגבייה, שעוגנה בחוק ההוצאה לפועל תשכ"ז – 1967. מטרתה לגרום לחייבים להחזיר חובות. כאשר בעל חוב מעכב את החזרת חובותיו, מכל סיבה שהיא, ולא נענה לבקשת נושיו, האנשים שחייבים להם רשאים לפנות ללשכת ההוצאה לפועל שתסייע להם בגביית החובות מאותו אדם. בלשכה מפעילים נגד החייב הליכי גבייה/ הוצאה לפועל שכוללים הטלת הגבלות ועיקולים, כדי שההתמודדות הקשה עימם תמריץ אותו לשלם את חובותיו בהקדם.

הליכי הוצאה לפועל ניתן להפעיל על חובות מסוגים שונים:

  • שטרות חוב
  • משכנתא
  • כתב ערבות
  • מסמך חוב
  • צ'קים
  • חשבוניות שלא שולמו
  • תשלומים שנקבעו בפסק דין
  • ועוד.

 

תיק הוצאה לפועל נפתח, לרוב, מול חייבים בתשלום שלא פעלו להסדירו גם אחרי שנשלח אליהם מכתב התראה. משזה לא נענה בתשלום החוב, לרשם ההוצאה לפועל יש אפשרות להטיל מספר סנקציות על החייב, שיגרמו לו לשלם את החובות במהירות האפשרית. סנקציות לדוגמה:

  • צו עיכוב יציאה מהארץ
  • עיקול חשבון בנק
  • עיקול משכורת
  • עיקול נכסים – מיטלטלין או מקרקעין
  • הגבלות על חידוש הדרכון
  • במקרים קיצוניים – הוצאת צו מאסר (בחוב מזונות).

לא קל לאף אדם להתמודד עם סנקציות ומגבלות בגלל חובות, בוודאי כשהמצב הכלכלי לא מאפשר להחזיר את החובות הגבוהים. אבל יש דרך לצאת מכל המצב הזה בצורה טובה.

 

פתחו נגדך תיק הוצאה לפועל? יש בשורה מעודדת, והרבה דרכים לעזור לך!

סיבה להתעודד: לצד שמירה על זכויות הזוכים (אנשים שחייבים להם תשלום), מגמת החקיקה בשנים האחרון מקדמת ושומרת על זכויות החייבים שיש להם תיקים בהוצאה לפועל וחובות להחזיר. יש מגוון פתרונות משפטיים נגישים לטיפול מהיר, שניתן להפעיל ממש סמוך לאותם רגעים מפחידים שבהם דרישות התשלום והסנקציות של ההוצאה לפועל מתדפקות על דלתך.

כאשר נפתח תיק הוצאה לפועל מול אדם, עומדים לרשותו מספר פתרונות, ועליו לבחור את הפתרון הנכון עבורו לסגירת התיק או התיקים שלו בהקדם, כזה שמביא למינימום נזק.

חלק ממגוון הפתרונות יכולים להיות בעלי השלכות הרסניות, ולגרום להגבלות בהווה ובעתיד לאותו חייב ואף למשפחתו ולמעגלים שמסביבו. לכן, המטרה היא למצוא את הפתרון הנכון והמדויק ביותר עבור כל אחד.

עקרונות מנחים חשובים בחיפוש הפתרונות עבור בעל חוב עם תיקים בהוצאה לפועל: 

  • הפתרון עבור כל אדם בעל חובות נעשה בהתחשב בפרמטרים שונים הנוגעים לסטטוס של האדם, לאופי החוב ולזהות הנושים (נושים שיש לַחָיָיב קשר אישי עימם ומדובר במערכת יחסים שהסלימה, כגון בגירושין, או גופים ואנשים שעימם אין מטען אישי שמלווה לחוב). זו יכולה להיות טעות לעשות בחירה לא מושכלת של פתרון, עם השלכות הרסניות עבור החייב וקרוביו.
  • הפתרון שנקבע חייב להיות כזה שבעל החוב יכול לעמוד בו. אין טעם לנקוט בפתרון שאי אפשר לעמוד בדרישותיו, כי אז לא נפתרה הבעיה.

 

שיחות ייעוץ מקדימות שקיימנו עם חייבים במהלך השנים סייעו לרבים מהם (אנשים, זוגות ובעלי עסקים) להביא למזעור נזקים צפויים, לבטל הטלת עיקולים, ולמנוע דחיקה לפינה שמחלישה את יכולות המשא ומתן של בעל החוב. היעוץ שלנו מנחה במקביל לקידום פעולות אפקטיביות על מנת שנכסי החייב יישמרו אצלו או ינוצלו כמו שצריך כדי לעזור לו.

 

לקראת מציאת הפתרון להליכי ההוצאה לפועל שנגדכם – אלו הפרמטרים שחובה לקחת בחשבון

בכותרת הבאה אנו מפרטים על האפשרויות וההליכים שעומדים לרשותכם ויכולים לסייע לכם לפתור את הבעיה עם תיקי ההוצאה לפועל והחובות. אבל רגע לפני, האם יש לכם מספיק ידע לדעת מהו הפתרון המתאים עבורכם?

חשוב: היזהרו שלא לבחור בפתרון שאתם חושבים שהוא מצוין, אבל עלול בדיעבד לסבך אתכם. ישנם פתרונות שמלווים בהליכי הסדר שכוללים תחקירים ובדיקת מידע אישי לעומק אודותיכם, צעדים שעלולים להציף מידע שיכול להתגלות ולפגוע בכם. אל תתפתו "לפתרונות קסם", לעיתים דווקא הבחירה בהם היא זו שעלולה לסבך אתכם, ובמילים אחרות, דרך מסוימת שהנכונה עבור האחד, לא בהכרח תהיה נכונה עבור האחר, שימו לב שבחירות שגויות שלכם (כיום) – עלולות לגבות מחירים בעתיד, להזיק לכם, ואולי להגביל אתכם או את בני משפחתכם, ואפילו את המעסיקים שלכם.

המחשה כיצד זה יכול לבוא לידי ביטוי:

ישנם לא מעט חייבים שיש להם עסק רווחי. כאשר הם בוחרים בפתרון להליכי הוצאה לפועל שמחייב בדיקות מעמיקות, העסק שלהם, שהיה "מחוץ לרדאר" (ולא נפגע), עלול להינזק ולשאת בהשלכות כמו עיקולים וסנקציות שיפגעו בפעילות השוטפת, שעד אז עבדה טוב.

לפעמים לאדם בעל חוב יש דירת מגורים או זכויות בירושה שמעמדם עבורו עלול להינזק בגלל שעשה טעות ובחר בהליכים משפטיים מסוימים, במקום לבחור בפתרונות שלא יפגעו בנכסיו (או שהסיכון להיפגע בהם הוא נמוך יותר).

פרמטרים שיש לקחת בחשבון לפני שמחליטים על פתרון כשיש נגדכם תיקי הוצאה לפועל:

  • האם אתם זכאים לירושה בעתיד
  • האם יש לכם קרן השתלמות או פיצויים מעוקלים
  • האם יש אפשרות החזר גבוהה
  • האם יש הפרשות לקרן הפנסיה מהמעסיק הנוכחי
  • ועוד.

עורך דין מומחה להוצאה לפועל מהסיוע המשפטי, שמתמחה בייצוג חייבים, וחושב על טובת הלקוח (עליכם!) ידאג לתחקר אתכם, לרכז את המידע הרלוונטי ביותר, ולבחון את מכלול הפרטים שלכם כדי להבין איזה פתרון הוא המתאים לכם ואיזה פתרון יכול להחמיר את מצבכם. המטרה היא למנוע מצב שבו הסתבכותכם הכלכלית תוביל (בטעות) לפגיעה בכם או בגורמים הסובבים אתכם – קרובי משפחה, המעסיק שלכם, ועוד.

צריכים סיוע משפטי ומתכננים לגשת לייעוץ של עורך דין בנוגע לתיקים שיש לכם בהוצאה לפועל? כבר כאן אפשר להבין שמומלץ לעשות זאת בשלב מוקדם ככל שניתן: מיד עם קבלת מכתב ההתראה, בטרם נקיטת הליכי הוצאה לפועל, ואפילו עוד קודם – אם אתם כבר מניחים שעומדים לנקוט בהליך כזה נגדכם בגלל חוב ממושך או צ'ק שחזר. כשמשהו מתחיל – זה הרגע. אל תחכו!

 

יש לי תיקים בהוצאה לפועל. איך אני יכול להגן על עצמי בהתמודדות עם החובות?

כאמור, בחוק ההוצאה לפועל מוענקות גם לחייבים לא מעט הגנות, העוסקות לרוב בדרך השבת החוב. כדי לדעת איזו הגנה מתאימה ביותר עבורך מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע. להלן כמה מההגנות ומתי נוהגים להפעילן:

סוג ההגנה

ההסבר

כשיש השגות ביחס לחוב עצמו

כתב התנגדות לביצוע שטר או כתב התנגדות לסכום קצוב כתב התנגדות הוא סוג של כתב הגנה שניתן להגיש כשמדובר בתיקי שטרות או בסכום קצוב, כאשר יש טענות ביחס לחוב עצמו. הגשת התנגדות לתביעה על סכום קצוב ניתן להגיש תוך 30 יום מרגע קבלת האזהרה, לשם עיכוב התהליכים ובירור בבית משפט השלום.

למזעור נזקים

בקשה לעיכוב הליכים כאשר מוטלת על החייב מגבלה מסוימת (כגון עיכוב יציאה מהארץ) הוא יכול לבקש לבטל או לעכב את המגבלה, לצד הצגת סיבה מוצדקת לבקשתו.
ביטול עיקול חשבון בנק ישנן סיבות שונות בגינן מעקלים חשבון בנק בעבור חובות. בחלק מהמקרים ניתן לפתור את הנושא בקלות, אבל גם במקרים המורכבים ביותר – תמיד יש פתרון! זוהי הגישה שלנו וזה מה שקורה בפועל.
ביטול עיקול משכורת כאשר מטילים על חייב עיקול משכורת יש ביכולתו לפעול במיידי וללא דיחוי לביטול הגזֵרה, תוך הצגת טענות הגנה רלוונטיות.

כשהחוב כבר נפרע

החייב טוען טענת "פרעתי"

 

ייתכן שחלה טעות והחייב כבר פרע את החוב, או את חלקו, ולמרות זאת התיק בהוצאה לפועל נפתח. יש להגיש בקשה עם טענת "פרעתי" יחד עם מסמכי אישור לטענה. טענה זו רלוונטית גם במקרה ששולם חלק מהחוב. מומלץ במקביל לשלוח מכתב לזוכים כדי שיבטלו גם הם את ההליך.

כשהיכולת להשבת החוב מוגבלת

חקירת יכולת בהוצאה לפועל + בקשה לצו תשלומים

 

בעל חוב שנמצא בבעיה כלכלית בלי יכולת לשלם את החוב במלואו, יכול לפנות ביוזמתו לרשם ההוצאה לפועל ולבקש חקירת יכולת. במצב כזה ניתן לקבוע עבורו צו תשלומים חודשי שתואם את היכולות הכלכליות שלו בהווה.

שימו לב: מיום קבלת מכתב האזהרה יש רק 21 יום לבקש חקירת יכולת. היא יכולה להתבצע על ידי הרשם באופן פרונטלי, או באמצעות הגשת מסמכים.

**כוכבית חשובה ביותר שלא כדאי לפספס – מתי נכון ליזום חקירת יכולת ומתי בשום אופן לא כדאי לבעל החוב ליזום פעולה זו, מחשש שתזיק לו מאוד, הרבה יותר מאשר שתועיל? המידע כאן, במאמר המפרט על חקירת יכולת.

 

הליך חדלות פירעון או הליך הפטר בהוצאה לפועל לפי החוק החדש

 

 

ניתן לפנות להליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי, במסגרתו תיבנה תוכנית שיקום כלכלי לבעל החוב, שישלם חלק יחסי מהחובות באמצעות צו תשלום חודשי המותאם ליכולת ההחזר שלו, תוך התחשבות בפרמטרים אישיים הנוגעים אליו.

  • לאחר סיום ההליך מקבלים צו הפטר, ויתרת החובות נמחקת.
  • בהתאם לחוק החדש ניתן לקבל כיום צו שיקום כלכלי לאחר שנה אחת בלבד. מאוד נגיש ומתחשב.
  • כוכבית רגע לפני: להליך חדלות פירעון השלכות רבות, היות ומדובר בהליך שעלולות להיות לו השפעות משמעותיות, מומלץ לבדוק את כדאיות השימוש בו לאחר שיחת יעוץ עם עורך דין לענייני הוצאה לפועל, שבקיא בתחום דיני חדלות פירעון. הוא יבדוק האם יש לך היקף חובות גדול ביחס ליכולת ההחזר נמוכה, והאם מדובר במצב שבו אין אפשרות שיקום אמיתי. זאת הגנה שרצוי להשתמש בה כשאין ברירה אחרת.
  • מתי כן? לרוב בוחרים בהליך זה כשאין אפשרות שיקום אמיתית או ריאלית בעזרת ההליכים האחרים, לרוב כשהיקף החובות גבוה ויכולת ההחזר נמוכה ביחס אליו. כשהסחרור הכלכלי גבוה לפעמים זו תהיה הדרך העדיפה להתמודד – לקבל הפטר, "לנקות שולחן", להחזיר את השליטה הכלכלית לידכם, ולהתקדם קדימה, ללא חובות.

כשיש הליך הוצאה לפועל הכולל מספר תיקים נגד החייב

איחוד תיקים בהוצאה לפועל (החוק החדש) לשם התייעלות החייב יכול לבקש מעורך דינו להגיש בקשה לאיחוד כלל התיקים שעומדים נגדו, על מנת לסייע לו בפריסת תשלומים, הקטנת ריביות שנתיות, ועוד. התיקון החדש, תיקון 68 לחוק מפברואר 2023, הוא תיקון מבורך שמאפשר פריסה ארוכה יותר והחזר חודשי נמוך יותר.

 

נורות אזהרה: מאיזו טעות אדם בעל חובות חייב להיזהר כבר מהרגע הראשון בטיפול מול הוצאה לפועל?

בעל תיקים וחובות שפונה להוצאה לפועל כדי לטפל בעניינו חייב לדעת ששלב הגשת הבקשה לרשם הוצאה לפועל וצירוף המסמכים הנלווים הוא שלב קריטי ביותר, משום שהגרסה הראשונה שהוא מוסר היא זאת שתלווה אותו לאורך כל התהליך.

יש לשים לב במיוחד לגרסה הראשונית, ולאמיתות הפרטים במסמכים הנלווים, על מנת להימנע מסיטואציה בה תואשם במסירת גרסאות סותרות, ותיפגע האמינות המשפטית שלך מול הגורם השיפוטי הדן בעניינך. 

חשוב להכיר בחשיבות ובהשלכות של הגשת הבקשה לטיפול בהליכי ההוצאה לפועל נגדך:

  • לא מדובר רק ב"שליחת מסמכים".
  • לאחר הגשת הבקשה, לא תוכל לחזור בך או לשנות את התוכן העובדתי שמסרת.
  • מומלץ להתייעץ לכל אורך הדרך עם עורך דין הוצאה לפועל שמבין בתחום, ובטח עוד לפני שליחת המסמכים לרשם ההוצאה לפועל.

 

איך אשלם לעורך דין כשמצבי הכלכלי לא מאפשר? עורך דין הוצאה לפועל שבא לקראת הלקוח ומתחשב במצבו

בעלי חובות רבים מתלבטים אם לפנות לעורכי דין להוצאה לפועל, מחשש שלא יוכלו לשלם להם. אנו מודעים לעובדה שזה נושא שמטריד אותם במיוחד, ולכן נרגיע ונציין שבמרבית המקרים שפונים אלינו, אנו מצליחים להגיע להסכמות מתחשבות שמקובלות על שני הצדדים. ובכל מקרה, פגישת הייעוץ לא כרוכה בהתחייבות, ואנו משתדלים לתת במסגרתה כמה שיותר מידע, גם מידע פרקטי בעל ערך רב.

שתי נקודות חשובות:

  • עורך דין מנוסה שמתמחה בייצוג חייבים בענייני הוצאה לפועל יכול לספק פתרונות יעילים, להביא אתכם לשליטה כלכלית מחדש, ולשפר את המצב בשלבי הטיפול השונים: אם זה בשיח מול הנושים, אם בייצוג מול רשם ההוצאה לפועל, ואם במשא ומתן בהליכי חדלות הפירעון.
  • חפשו עורך דין מקצועי, אמין ואמפתי שרוצה יותר מכל לעזור לכם, כזה שתרגישו שאתם יכולים לשתף אותו בהכול ולסמוך עליו שייצג אתכם בצורה הטובה ביותר, וישמור על האינטרסים שלכם בצורה הכי טובה.

 

יש לכם שאלות? פנו אלינו. בין אם תשתמשו בשירותינו או לא – נשמח לסייע לכם. אנו רואים בעבודתנו שליחות ורוצים לעזור למי שחייו נקלעו לסחרור כלכלי, ולהיעזר בחוק לשם כך.

אפשר להירגע. יש מגוון הגנות משפטיות שעומדות לרשותך, כמפורט בחוק הגנת השכר. למשל, ניתן לקבוע כי חלק יחסי מהשכר יהיה פטור מעיקול. מידע נוסף במאמר ביטול עיקול משכורת.

ישנן מגוון אפשרויות להגנה מפני הליכי הוצאה לפועל שהופעלו כנגדך. אנו כמובן נשמח לייעץ ולכוון אותך לפתרון המהיר ביותר, אך גם כזה שמותאם אישית בעבורך, על פי הנתונים השונים הקשורים בך ובפרטי החוב. 

תוכן עניינים

לא רוצים לשכוח את המידע? שלחו לעצמכם את המאמר >>>
שתף בוואטסאפ
עורך דין אורי גילת
עורך דין אורי גילת

עו"ד אורי גילת מתווה באופן אישי את דרכי הטיפול בכל התיקים במשרד, וזאת ביחד עם צוות עתיר ניסיון וידע, תוך שימת דגש על יצירתיות, בניית אסטרטגיה משפטית נכונה, מחקר משפטי מעמיק ומאבק חסר פשרות עד למיצוי זכויותיו של כל לקוח.

מאמרים נוספים
פתיחת חשבון בבנק הדואר ללקוח מוגבל
מהן הזכויות שקבע החוק ומהן ההגבלות, מהי הוראה 422 של המפקח על הבנקים, כל המידע הדרוש במדריך שלפניכם >>>
עיקול חשבון בנק ללא התראה
עיקול חשבון בנק ללא התראה – איך דואגים לטיפול מהיר ויעיל בבעיה?
עורך דין חובות
מה זה עורך דין חובות? ואיך הוא יכול לסייע לכם לטפל בחובות הכספיים שלכם? בנוסף, הסברנו כיצד החוק בא לעזור לחייבים לסגור את התיקים בהוצאה לפועל, למחוק חובות ועוד.
איך בודקים עיקול על חשבון בנק?
איך בודקים עיקול על חשבון בנק? כל מה שחשוב לדעת אם חשבון הבנק שלך מעוקל על ידי ההוצאה לפועל
תוך כמה זמן מתבטל עיקול על חשבון בנק?
תוך כמה זמן מתבטל עיקול על חשבון בנק? המטרה: ביטול עיקול חשבון בנק במהירות האפשרית בקלות ובמינימום נזקים
רשימת תיקים לחייב – עו"ד אורי גילת מסביר מהן האפשרויות של חייבים
אז מה באמת אתם יכולים לעשות? מהי האפשרות המומלצת ביותר? ומהי רשימת תיקים לחייב בכלל? כל הפרטים, עם הסבריו המלומדים של עורך דין אורי גילת, במאמר שלפניכם.
בדיקת עיכוב יציאה מהארץ – איך מתבצעת ומה עושים שהוטל צו עיכוב יציאה?
במאמר זה נפרט מהן הדרכים באמצעותן תוכלו לבצע בדיקת עיכוב יציאה מהארץ לפי תעודת זהות או במענה הטלפוני, ונסביר מהם התנאים שמאפשרים ביטול עיכוב יציאה מהארץ באופן מידי, ואילו עוד אפשרויות עומדות לרשותכם?
ביטול עיקול משכורת
עיקול משכורת הוא אחד מאמצעי הגבייה האפקטיביים ביותר שעומדים לרשות הנושים במערכת ההוצאה לפועל, והם משתמשים בהם לרוב בצורה דורסנית לשם גביית חובות כאשר אין לחייב נכסים או רכוש לעקל. במאמר זה נרחיב על הנסיבות שבהן מוטל עיקול על משכורתו של חייב, תוך התייחסות להגנות הקיימות בחוק הגנת השכר שחובה עליכם לדעת!, ונסביר כיצד ניתן לבצע ביטול עיקול משכורת בהוצאה לפועל, ומדוע מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין המתמחה בתחום.
הפטר בהוצאה לפועל לפי החוק החדש
מה זה אומר "הפטר בהוצאה לפועל לפי החוק החדש"? מה כולל ההליך וממה צריך להימנע? למה צריך עורך דין במקרה כזה? ואיך בוחרים את עורך הדין המתאים ביותר עבורנו?
ערעור על החלטת רשם ההוצאה לפועל
מה קורה כאשר אנחנו מתנגדים להחלטה של רשם ההוצאה לפועל? כיצד מתנהל הליך ערעור על החלטת רשם ההוצאה לפועל? מה כדאי לדעת? ומה הסיבה המרכזית לפנות לעורך דין הוצאה לפועל במקרים אלו?
עורך דין עיקולים – המטרה לסגור את תיקי החובות במינימום סיכונים ונזקים
עורך דיו עיקולים: איך עורך דין שהמייצג חייבים מבטל עיקול חשבון בנק ועיקול משכורת בהוצאה לפעול? מהן הדרכים המומלצות לבטל עיקולים? מומלץ לקריאה
צו הבאה בהוצאה לפועל
מה זה אומר צו הבאה במובן של ההוצאה לפועל? מתי משתמשים בו? מי מוסמך להוציא אותו? מה קורה לאחר מכן? איך אפשר לבטל צו הבאה? ולמה מומלץ להתייעץ עם עורך דין כשמדובר בהליך כזה?

מתמודדים עם חובות?

השלימו פערי ידע | דעו שיש מגוון פתרונות יצירתיים | פנו לייעוץ משפטי  
היערכות נכונה תסייע לכם למזער נזקים, להימנע מטעויות או לפחות לצמצם אותן.

הכנו לכם שלושה מדריכים מרוכזים ופרקטיים לניהול חובות שמותאמים למצבים השונים לצד כללי זהירות חשובים, טיפים לחייבים, ושיטות נפוצות להגנה על הנכסים.

הירשמו והמדריך הראשון ישלח אליכם ישירות לנייד (זמן קריאה: 3 דקות)
תרצו לשוחח עימנו? סמנו בתחתית העמוד או התקשרו. בהצלחה!

מעבר לצ׳אט
💬 צריכים עזרה?
שלום 👋
דברו איתי בוואטסאפ