חייגו לייעוץ:
077-803-5216

חקירת יכולת בהליך חדלות פירעון

חקירת יכולת בהליך חדלות פירעון – כך תתכוננו מראש ותימָנְעו מטעויות

אתם בהליך חדלות פירעון ועומדים לפני חקירת יכולת על ידי הנאמן? או שאתם נמצאים בהליכי הוצאה לפועל ועומדים לפני חקירת יכולת על ידי רשם ההוצאה לפועל? המאמר הזה הוא חובה עבורכם! והוא כולל את כל המידע שצריך לדעת לקראת המאורע, כי לחקירה יש חשיבות מכרעת על עתידכם הכלכלי והמשך התנהלות חייכם, וחיי הסביבה הקרובה שלכם.

חקירת יכולת בהליך חדלות פירעון, כמו גם בהוצאה לפועל, מהווה שלב בעל השפעה רבה, ולרוב בהתאם לכך יקבע צו התשלומים, יחלו הליכי מימוש נכסים, יוצאו צווים בהתאם למסקנות שיתגלו בחקירה – ובגדול, "יוכרע" המשך ניהול ההליך. אל תגיעו לחקירה כזאת בלי הכנה מוקדמת! טעויות בחקירת יכולת עלולות להרחיק אתכם מהפתרון המיוחל של סגירת תיק החובות, ואפילו לסבך אתכם עוד יותר.

אנו ממליצים לכם לבצע הכנה מקיפה לקראת חקירת היכולת, וכך מתכוננים:

  • מקבלים מידע מוקדם כיצד החקירה נראית ומתנהלת "מבפנים".
  • לומדים מָהן השאלות ששואלים בחקירת יכולת.
  • מתכננים מראש מה להשיב לשאלות שיישאלו במהלכה.
  • לומדים את כל מה שצריך לדעת על הנאמן שיערוך את החקירה (רלוונטי למי נמצא כעת בהליכי חדלות פירעון).

 

חקירת יכולת בהליך חדלות פירעון
חקירת יכולת בהליך חדלות פירעון

מאמר זה מהווה מדריך פרקטי לקראת חקירת היכולת בחדלות פירעון, וגם לקראת חקירת יכולת במסגרת הליכי הוצאה לפועל, היות והם מבוססים על עקרונות דומים. בין הנושאים שנדון בהם:

  • כל מה שצריך לדעת על חקירת יכולת בהליך חדלות פירעון.
  • הצצה לבפנים – מה שואלים בחקירת יכולת (דוגמאות של שאלות מתוך טופס חקירת יכולת)
  • מה הנאמן או רשם ההוצאה לפועל רוצים להשיג במהלך החקירה.
  • כיצד היכרות מוקדמת מיהו הנאמן שיחקור אתכם תסייע לכם (זהו שירות אקסטרה שאנו מעניקים כחלק מהליווי בהליך חדלות פירעון).
  • למה חשוב לשים דגש על הגרסה הראשונית שנמסרת כבר בתחילת הדרך – ואיך זה קשור "לצו הבאה" בהוצאה לפועל (מיד נסביר..).
  • ומדוע פנייה לעורך דין יכולה לסייע לכם להיות מוכנים לקראת חקירת היכולת – מומלץ להכיר מראש מהן אותן "שאלות המבחן", מה המטרה שמסתתרת מאחוריי שאלות אלו, ואיך קורה שהאחד מסתבך, והאחר לא.

 

מהו הליך חקירת יכולת?

חקירת יכולת כלכלית מהווה מנגנון משפטי חוקי כשנדרש לערוך בירור כלכלי מעמיק לחייב, כדי להתרשם אודות חובותיו, מצבו הכלכלי ויכולת ההחזר שלו, לצד בדיקת נכסים ברי מימוש שנמצאים ברשותו או הועברו ממנו, זכויות קיימות או עתידיות בירושה ועוד. בתום הבירור יגובשו המלצות מתאימות לגבי מספר עניינים מרכזיים, והם: המשך ניהול הליכי הגבייה נגדו, מימוש נכסים "שהתגלו" (ככל שישנם), גובה צו התשלומים ומשך זמן הפריסה.

אם אתם בעלי תיקי חוב בהוצאה לפועל, או לקראת הליך חדלות פירעון, יש סיכוי שתזומנו לחקירת יכולת מול הנאמן או מול רשם הוצאה לפועל. זה נשמע כמו צעד מפחיד שממלא בחשש, ובמובן מסוים זה כך כי מדובר בחקירה גורלית שתשפיע על עתידכם הכלכלי, אבל יחד עם זאת – עם היערכות נכונה, הכְוונה, וידע מוקדם מראש, היא גם יכולה לעבור יחסית בקלות.

מתי הנאמן מחליט על הליך חקירת יכולת

הנאמן בהליך חדלות פירעון הוא אדם בעל השכלה משפטית (עו"ד) או כלכלית (רו"ח) אשר מוּנה על ידי הממונה על הליכי חדלות פירעון ממשרד המשפטים, על מנת ללוות את ההליך ואת החייב מרגע תחילת ההליך, כלומר עם מתן הצו לפתיחת הליכים.

במסגרת תפקידו, בודק הנאמן את כל המידע הנדרש על החייב ותיקי החובות שלו, ובסיכומו של דבר הוא מגיש לממונה על חדלות הפירעון את המלצותיו לגבי המשך הטיפול בתיק החייב, בהתבסס על יכולותיו של החייב. בין ההמלצות: כיצד ייראה צו התשלומים, גובה הסכום שישולם, ופריסת החובות במסגרת הצו לשיקום הכלכלי, עד לקבלת ההפטר המיוחל (מחיקת החובות).

לרוב עיון במסמכים ובחומרים הנוגעים לתיקי החובות של החייב מספקים את הנאמן (או רשם ההוצאה לפועל) כדי להגיע להחלטה. במידה והוא מרגיש שהמידע במסמכים לא מספק אותו, הנאמן יכול לבקש זימון חייב לחקירת יכולת שמטרתה להעמיק את הידע שלו.

חקירת היכולת הינה חקירה פרונטלית אליה מזומן החייב, ובמסגרתה החוקר – במקרה שלנו הנאמן (או הרשם) – ינסה לברר לעומק עניינים שונים הנוגעים לחייב ולחוב, ולהשיג את כל המידע שנחוץ לו כדי לבדוק את יכולותיו הכלכליות, נסיבות חובותיו וכל מה שיסייע לו לגבש המלצה לממונה על חדלות הפירעון לקראת המשך ההליך בבית המשפט.

*אגב, לעיתים קורה שהחייב או הזוכה הם אלה שיוזמים חקירת יכולת נוספת בהליך חדלות פירעון, משיקוליהם. לא נרחיב על כך במאמר זה.

מה הנאמן מבקש לברר בחקירת יכולת

בסמכותו של הנאמן לבקש זימון חייב לחקירת יכולת על מנת לברר את הנסיבות שבגללן הוא נקלע לאותן חובות שהובילו אותו להליך חדלות הפירעון. המטרה היא להבין האם החייב הסתבך בחובות בנסיבות רגילות ובתום לב, או שמא מתוך מעשה מרמה והתנהגות שאינה כשרה.

במהלך החקירה אליה מוזמן החייב הוא עובר תשאול פרונטלי (או באמצעות אמצעי אלקטרוני מתועד מרחוק, כמו zoom) ונשאל שאלות רבות. לתשובות שלו משמעות רבה, מפני שתשובות מסוימות יכולות לסבך אותו, וזה ממש לא משהו שהוא רוצה שיקרה דווקא בתוך הליך שמטרתו לשקם אותו.

מקרים שבגינם החייב עלול להסתבך:

  • מתן תשובות סותרות.
  • מתן תשובות שלא עומדות בקנה אחד עם מידע ראשוני שמסר בעבר בהליכי הוצאה לפועל, וביניהם: צו הבאה, טופס שאלון לצו תשלומים, מסמכים שהוגשו לתיק ועוד.
  • מתן תשובות שלא "מסתדרות" עם מסמכים שיש בנושא (בגופים ממשלתיים).
  • מסירת מידע שיפגע ביכולת הכלכלית שלו ושל קרוביו ללא סיבה.
  • ועוד.

 

אם כך, זה ברור שהחייב צריך להבין לעומק מה עומד לקרות בחקירת יכולת ולהתכונן אליה כראוי. אז מה שואל הנאמן את החייב בחקירה? לרוב השאלות מתמקדות בהתנהלות סביב נושא פוטנציאל ההשתכרות, הכנסות בהווה ובעבר מעבודה (שכיר/עצמאי), הכנסות והוצאות בהווה (כדי להחליט על גובה צו התשלומים), זכויות לכספים של החייב שניתן לפרוע (למשל קרן השתלמות, פיצויי פיטורין ממקום עבודה קודם, נכסים או ירושות), ועוד.

הליך החקירה עשוי לכלול גם צדדים פחות נעימים לָחייב – חיפוש נקודות תורפה, סתירות בגרסאות למול מסמכים בתיק, ועוד.

 

יש חשיבות רבה ומכרעת להיכרות המוקדמת עם השאלות, ולתכנון תשובות ברורות ונכונות, שיעבירו את המסר בצורה מדויקת. לכן חשוב להקפיד שליווי הלקוח בהליכי גבייה בהוצאה לפועל ובהליכי חדלות פירעון יכללו גם הכנה בנושא הזה, ואנו ממליצים לא להקל ראש בכך, מאחר שיש להן השפעה אדירה על סיום הליך חדלות הפירעון עבור החייב, ומיד נסביר.

 

כעת קבלו הצצה לשאלות לדוגמה שעולות בחקירה, שנלקחו מתוך טופס שאלון חקירת יכולת בהוצאה לפועל בתיקים רגילים, בתיקי מזונות, בתיקי איחוד, כמו גם מחקירות יכולת פרונטאליות, ומהליכי בירור של נאמנים בהליך חדלות פירעון.

 

מתכוננים כראוי: שאלות לדוגמה בהליך חקירת יכולת

כאמור, מתוך הבנת החשיבות של ההיכרות המוקדמת עם השאלות בחקירת היכולת, אנו מכינים את לקוחותינו וחושפים להם את השאלות שנוהגים לשאול את החייבים בחקירה. כך החייב יכול לתכנן מה ישיב לשאלות מבעוד מועד, ברוגע, ותוך התייעצות איתנו שמתמחים בתחום, ולא כשהוא נתון בלחץ של חקירה ונתקל בשאלות לראשונה בהפתעה.

 

  • אספנו עשרות שאלות שחוזרות על עצמן בחקירות יכולת, במטרה שהלקוחות שלנו "ייפגשו" עם השאלות הללו לפני מועד הבירור, וכך לא "יתקילו" אותם במעמד הבירור עצמו.
  • אנו עורכים עם הלקוח הכנה מסודרת, על מנת לשייף ולדייק את התשובות לשאלות.
  • עוד דבר חשוב – במהלך ההכנה אנחנו גם דואגים להנחות את החייב להיצמד לגרסה העובדתית שלו, גרסה אחת ויחידה ולא לסטות ממנה!

 

להלן שאלות לדוגמה. רגע לפני, זכרו: שאלות שיכולות להיות פשוטות עבור חייב א', יכולות מאוד לסבך את חייב ב'. הכול תלוי בתיק הכולל ובנסיבות המקרה.

 

אז מה שואלים בחקירת יכולת? מתחילים:

 

א. האם יש לך הפרשות לקרן הפנסיה? הסבר: קיימת חובה חוקית למעסיק להפריש לקרן הפנסיה, ולרוב כשאין הפרשות לקרן הפנסיה אז זה מרמז שאולי מדובר על תלושים פיקטיביים, וככה עולים על זה.

 

ב. האם יש קשר משפחתי בינך ובין המעסיק? הסבר: מקרה שבו אין קשר משפחתי הוא פשוט יותר. כאשר יש קשר משפחתי (עובד אצל האח/ות, האם, האב, הדוד/ה, בן/בת הזוג…) לרוב יעבור החייב סדרת שאלות נוספת ורחבה. יש להיערך ולהתכונן לכך מראש.

 

ג. איך מצאת את מקום העבודה? הסבר: שאלה שמרמזת על קשרים אישיים.

 

ד. איך אתה מקבל את המשכורת? הסבר: "מזומן" זו לא תשובה טובה…

 

ה. לאיזה חשבון בנק נכנסת המשכורת? הסבר: במידה והמשכורת נכנסת לחשבון החייב, המקרה פשוט. במידה והוא מקבל את המשכורת לחשבון שלא על שמו, הדבר יכול להוות בעיה ולסבך את האדם שנעשה שימוש לא כדין בחשבונו.

 

ה. איך אתה נוסע לעבודה? איך הגעת היום לחקירה? הסבר: כך עולים של שימוש מוסווה ברכב שלא רשום על שם החייב. כאשר חייב מספר שהגיע לחקירה בתחבורה ציבורית, הוא עלול להישאל מיד "באיזה קו נסעת?", ואף מתבקש לעיתים להציג קבלה או הוכחה כלשהי.

 

ו. האם נחקרת בעבר בהוצאה לפועל? האם היית בעבר בהליך חדלות פירעון / פשיטת רגל? ההסבר: כאשר חייב יודע מראש שזו שאלה שיישאל, ויודע מראש שכנראה יידרש להמציא בעתיד את פרוטוקול החקירה ה"ישנה" שהייתה בזמנו, הוא יוכל להיערך לכך מראש, ולהתארגן בהתאם. כלומר, הוא ירענן את זכרונו ויבדוק מה דווח על ידו בעבר, וכך יימנע מלהיכנס למצב משפטי מורכב של גרסאות סותרות, אך ורק בשל זיכרון רעוע מתקופת העבר.

מדובר על רשימה ארוכה, אך רק ממעט הדוגמאות שהובאו (לצורך המחשה) ברור כי קבלת הדרכה והכנה מראש לקראת חקירת היכולת מסייעת לחייבים להגיע יותר מוכנים, וזה מאפשר להם לסיים בצורה טובה ויעילה את סאגת החובות. 

 

הכר את הנאמן שלך. מדוע חשוב לקבל הדרכה מָקְדימה על הנאמן הספציפי שיתמנה בהליך שלכם

מומלץ לקראת חקירת היכולת לקבל הדרכה על התנהלות מול נאמן, ובפרט מול זה שמלווה את התיק שלכם, למעשה אותו אדם שמולו אתם עתידים לעבור את החקירה.

מתוקף היכרותנו עם הנאמנים הקבועים שעובדים עם משרד המשפטים. כמשרד ותיק שמתמחה מזה שנים בייצוג חייבים עם תיקי הוצאה לפועל, חקירת יכולת חדלות פירעון וחובות, אנו מכירים את הנאמנים, שנבחרים מתוך רשימת הנאמנים הקבועה מטעם משרד המשפטים. ההיכרות רבת השנים מאפשרת לנו לדעת כיצד הם פועלים מול החייב, כולל בתוך חדרי החקירה.

וכהמשך ישיר לכך, אנו מעניקים ליווי והדרכה לקראת חקירת היכולת, לצד הסבר כיצד להתנהל מול הנאמן שנבחר והתמנה ללוות את התיק החייב, כדי שיגיע לחקירה מוכן ככל האפשר. נקודות שיועלו בעת ההדרכה:

  • מיהו הנאמן – מידע שחשוב לדעת לפני המפגש עימו בחקירה.
  • שאלות שהוא נוהג לשאול.
  • ערכים ונושאים שחשובים לו.
  • דגשים חשובים לחיוב ולשלילה.
  • וכד'.

הדרכה כזאת שבה אנו מכשירים את הלקוח לחקירה וממחישים לו אותה עד כמה שניתן קרוב למציאות, מקרבת אותו בצעדי ענק לסיום מקצועי ויעיל של הליך חדלות הפירעון שלו, וסגירת תיק החובות שלו בהוצאה לפועל (מחיקת חובות).

 

רגע לפני חדלות פירעון – הבדיקה שאנו מבצעים בָּמשרד לבחירת ההליך המתאים לחייב

לא סתם אומרים – "סוף מעשה במחשבה תחילה!". בעבודה עם לקוח אנו מעוניינים להתאים את ההליך המתאים ביותר עבורו לסגירת תיקי החובות שלו בהוצאה לפועל. אנו לא נחליט על הליך בפזיזות באופן אוטומטי לפני שנבין לעומק את המקרה, על מנת לא לסבך את החייב ואת בני משפחתו וקרוביו.

התאמת ההליך ללקוח נעשית משני טעמים חשובים:

  • מזעור סיכונים ונזקים
  • הכנה מראש ותכנון מוקדם בזכות הידיעה מה צפוי לחייב בהליך שייבחר.

לפני שנחליט על הליך חדלות פירעון נבדוק אם זהו הפתרון המתאים ביותר ללקוח או כזה שעלול לסבך אותו או את סביבתו. לדוגמה שתרחיש נפוץ: אם אחד ההורים של החייב/ת נפטר, ובמידה והחייב הוא אחד היורשים, המשמעות היא שיש לאותו חייב זכויות בירושה בעלות שווי כספי, וייתכן שבית המשפט של חדלות פירעון יבקש לפרוע את אותם כספים. כך אפשר לסבך משפחה שלמה עם הליכים מורכבים של פדיון הזכויות להן הוא זכאי בירושה, או מימוש הזכויות שבירושה במכירה כפויה ע"י הנאמן, וזאת כדי לשחרר כספים לתשלום החובות.

 

חשיבות הליווי המקצועי – כך נסייע לכם לסיים את הליך מחיקת החובות בהצלחה

אז רגע לפני חקירת יכולת, זה כבר ברור שכדאי לכם להתייעץ עם איש מקצוע, עורך דין לענייני חדלות פירעון והוצאה לפועל, שמכיר היטב את התנהלותה של חקירת היכולת.

המשרד שלנו מעניק לכם לא רק ליווי סטנדרטי לקראת החקירה, אלא משלב עוד כמה וכמה נהלי עבודה שמעמיקים את הידע וההכנה שלכם, כי המטרה שלנו היא לסייע לכם לסיים ביעילות האפשרית את הסאגה שלכם מול הוצאה לפועל.

כמתואר במאמר, שירותי הליווי של משרדנו לקראת חקירת יכולת כוללים:

  • הכנה והיכרות עם תהליך החקירה.
  • רשימת שאלות שאתם עשויים להיתקל בהם בחדר החקירה.
  • הכנת תשובות לשאלות.
  • חשיבות ההיצמדות לגרסה אחת שלכם מתחילת התהליך ועד סופו.
  • מיהו הנאמן שיחקור אתכם וכיצד לתעל את הידע הזה כדי שהחקירה תפעל לטובתכם.
  • וכל סיוע שנדרש.

ניתן לפנות אלינו ולברר לגבי כל אחד מהשירותים הללו בתשלום בנפרד (לדוגמה: קבלת שאלון ובו רשימת שאלות שנאספנו מחקירות יכולת, הדרכה לקראת חקירת יכולת, ליווי בחקירת היכולת עצמה במקרה הצורך וכד'). ללקוחות המשרד בענייני חדלות פירעון והוצאה לפועל שירותים אלה ניתנים ללא תוספת תשלום, כחלק בלתי נפרד מהליווי המשפטי.

אנחנו רואים שליחות בעבודה שלנו לעזור לחייבים לצאת ממעגל החובות בצורה חלקה ככל שניתן, בלי הסתבכויות וטעויות מיותרות בדרך, לסגור את תיקי החוב שלהם בהוצאה לפועל, להשתקם כלכלית ולצאת לחיים חדשים בלי הדאגות הכלכליות הכרוכות בחובות כבדים.

אם יש לכם עניינים עם הוצאה לפועל, אם אתם מתלבטים כיצד להיפטר מהחובות, אם אתם בהליך חדלות פירעון, אם אתם עומדים בפני חקירת יכולת, אתם מוזמנים לפנות למשרדינו לשיחת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות.

תוכן עניינים

לא רוצים לשכוח את המידע? שלחו לעצמכם את המאמר >>>
שתף בוואטסאפ
עורך דין אורי גילת
עורך דין אורי גילת

עו"ד אורי גילת מתווה באופן אישי את דרכי הטיפול בכל התיקים במשרד, וזאת ביחד עם צוות עתיר ניסיון וידע, תוך שימת דגש על יצירתיות, בניית אסטרטגיה משפטית נכונה, מחקר משפטי מעמיק ומאבק חסר פשרות עד למיצוי זכויותיו של כל לקוח.

מאמרים נוספים
מהן ההשלכות של חדלות פירעון על חיינו
ההשלכות של חדלות פירעון: מהן ההשפעות החיוביות והשליליות של הליך חדלות פירעון, ואילו הגבלות ילוו את מי שפונה להליך? כל זאת ועוד, במאמר >>>
מהו דוח ממצאי בדיקה של נאמן בהליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי?
מהו דו"ח ממצאי בדיקה של נאמן בהליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי? מה זה אומר בדיוק? מתי הדו"ח הזה נכתב? ולמה דו"ח ממצאי הבדיקה מהווה שלב קריטי וחשוב עבור כל חייב שנמצא בהליך חדלות הפירעון?
חדלות פירעון מה זה?
חדלות פירעון מה זה אומר? מהן ארבעת מטרות החוק החדש? מהם השלבים הקבועים בהליך חדלות פירעון? מהם החובות שאין עליהם הפטר? כל הפרטים במאמר שלפניכם
איך מגישים בקשה לחדלות פירעון?
במדריך זה נסביר איך מגישים בקשה לחדלות פירעון? מה קורה לאחר ההגשה? כמה זמן אורך ההליך? אילו מסמכים יש לצרף לבקשה לחדלות פירעון, ואילו עדיף שלא. והכל כמפורט במדריך המלא שלפניכם
מה זה צו שיקום כלכלי?
כאשר חייב מגיע למצב שבו הוא אינו יכול לשלם את חובותיו לנושיו, וחובותיו עולים על סך נכסיו עליו לפנות להליך שיקום כלכלי וחדלות פירעון במסגרתו יקבל "צו שיקום כלכלי" ולאחר שיעמוד בהצלחה בתנאיו, יקבל הפטר ויצא לחיים חדשים, ללא חובות!
הממונה על חדלות פירעון – מיהו ומהן סמכויותיו?
אחד מבין הגורמים המרכזיים בהליכי חדלות פירעון הוא "הממונה על הליכי חדלות פירעון". במאמר זה נסביר מהו הגוף הזה שמכונה הממונה על הליכי חדלות פירעון, מהן הסמכויות שלו, בעיקר לאור החקיקה העדכנית של חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי.
תקופת הביניים בהליך חדלות פירעון
מהי תקופת הביניים בהליך חדלות פירעון? מהו אותו שלב מורכב, שלאחריו, בדרך כלל מוכרע גורל ההליך כולו. במאמר זה נתייחס לשיטת עבודה שמסייעת ללקוחותינו לצלוח את תקופת הביניים בהליך חדלות פירעון, ונסביר למה בעיקר נועדה תקופה זו בהליך?
תביעת חוב חדלות פירעון – כל המידע הדרוש
מה זה אומר בכלל תביעת חוב? מה נדרש מצד הנושה, ומה מכם בתור חייבים?
צו לפתיחת הליכים
"צו לפתיחת הליכים", עליו נפרט במאמר זה, הוא למעשה מהווה את השלב הראשון של ההליך חדלות הפירעון ומשפיע על כולו – ומכאן חשיבותו הרבה. מה זה בדיוק אומר צו לפתיחת הליכים חדלות פירעון? מה נקבע בו? מה חשוב לדעת?
הקדמת תשלומים (פירעון מוקדם) בהליך חדלות פירעון
האם ניתן לבצע פירעון מוקדם באמצע הליך חדלות פירעון, ולקצר את משך התקופה? מה זה אומר הקדמת תשלומים לפי חוק חדלות פירעון? האם זה מומלץ? ולמה כדאי להתייעץ עם עורך דין?
תקופת חדלות פירעון
מה הם הליכי חדלות פירעון? מהם השלבים העיקריים? מהי תקופת חדלות פירעון? וכן, האם אפשר לקצר את משך תקופת הליך חדלות הפירעון?
חוסר תום לב בחדלות פירעון
מומלץ למי שפונה להליך חדלות פירעון לדעת ולהכיר היטב את אשר נדרש ממנו, למן תחילת הדרך ועד לסופה. אז מה הם בדיוק שלבי ההליך? למה חשוב לנהוג בתום לב בהליך חדלות פירעון? ומה ההשלכות של חוסר תום לב בחדלות פירעון ואי – שיתוף פעולה?

מתמודדים עם חובות?

השלימו פערי ידע | דעו שיש מגוון פתרונות יצירתיים | פנו לייעוץ משפטי  
היערכות נכונה תסייע לכם למזער נזקים, להימנע מטעויות או לפחות לצמצם אותן.

הכנו לכם שלושה מדריכים מרוכזים ופרקטיים לניהול חובות שמותאמים למצבים השונים לצד כללי זהירות חשובים, טיפים לחייבים, ושיטות נפוצות להגנה על הנכסים.

הירשמו והמדריך הראשון ישלח אליכם ישירות לנייד (זמן קריאה: 3 דקות)
תרצו לשוחח עימנו? סמנו בתחתית העמוד או התקשרו. בהצלחה!

מעבר לצ׳אט
💬 צריכים עזרה?
שלום 👋
דברו איתי בוואטסאפ